Gå til innhold

Jentungen står 30 minutter i dusjen!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd flere ganger konfrontere henne med dette, og får bare himling med øyer og sure ord tilbake. Hun "må jo" vaske hår, shave etc etc, så derfor tar det så lang tid, det må jeg jo skjønne. Har sagt ho kan skru av vannet mens ho shaver, men er drit vanskelig å nå inn. Hun er i verste tenårings stadiet. Har dere noen tips å komme med?

Anonymkode: 204a8...f83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går over. 30 minutter er ikke spesielt lenge. 

Anonymkode: 256c5...469

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Sørg for at dere andre dusjer først, så er det ikke sikkert det er nok varmtvann til disse 30 minuttene hennes... 

• Liker 26
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

30 minutter er jo ikke spesielt lenge. 

Anonymkode: 38f96...115

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Også har du meg som pleide å sovne i dusjen 😛 

Sørg for at dere andre ikke har behov for badet eller dusjen i det tidsrommet. Skru av vannet mens man er i dusjen er dødens, blir jo skamkaldt da! Jeg skrur ikke av vannet selv før jeg er helt ferdig og skal ut av dusjen.

Anonymkode: aa3f5...7a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

30 min er ikke superlange akkurat 

Anonymkode: 3b12f...f3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Normalt det for jenter. Samboer og døtrene våres gjør det. Jeg og sønnen min bruker 10 min. Vi trenger ikke å dusje lenge for å vise at vi ser bedre ut en dem. 

Anonymkode: 27673...f4a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har prøvd flere ganger konfrontere henne med dette, og får bare himling med øyer og sure ord tilbake. Hun "må jo" vaske hår, shave etc etc, så derfor tar det så lang tid, det må jeg jo skjønne. Har sagt ho kan skru av vannet mens ho shaver, men er drit vanskelig å nå inn. Hun er i verste tenårings stadiet. Har dere noen tips å komme med?

Shaver hun hver dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en tenåring som kan stå en time. Vi har dessverre fjernvarme aka går aldri tom for varmtvann. Tenker at det er som det er akkurat nå. Det går over når de må betale strømregninga selv. 

Anonymkode: 62a6a...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker 30 minutter er helt innafor og ikke overdrevent lenge. Hele familien trenger vel ikke dusje samtidig så det blir nok varmtvann.

Anonymkode: dc660...d77

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bedre denne problemstillingen, enn at de ikke dusjer - det er min trøst med fire døtre 😅 

Anonymkode: 44901...68f

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

30 minutter er ikke lenge, la jenta få holde på, hvis dere bor slik at alt det varme vannet går så kan hun kanskje endre på tiden hun dusjer på.

Min tenåring står og lenge i dusjen noe som er helt greit for vi har fjernvarme og så dyrt er det ikke, jeg liker også lange dusjer når jeg har tid.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

30 min er ikke superlange akkurat 

Anonymkode: 3b12f...f3e

Omg prøv og stå på 1 fot så ser du at det er lenge jo

Helt unødvendig og sløse slik

5 min er nok HVIS man vil

Tar ikke lang tid og vaske håret og kropp

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Mine får virkelig ikke dusje i 30 minutter. Det er alt for lenge. 15 minutter er mer enn nok

Anonymkode: cb52d...8d5

• Liker 7
Skrevet

Herregud, så strengt alt må være. Og at alt må diskuteres med fremmede?? Man må da klare å tenke selv, også! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Sirah
Skrevet

Hva driver dere med i dusjen dere som mener at 30 min ikke er lenge? Spør av oppriktig nysgjerrighet 😅 Jeg bruker kanskje mellom 10 og 15 min om jeg somler....

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vanskelig å barbere seg uten lys. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det går over. 30 minutter er ikke spesielt lenge. 

Anonymkode: 256c5...469

Jo.

Anonymkode: 0044b...b1d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

At 30 minutter i dusjen ikke er lenge?!? Hva slags folk er dere?😳😂 Hvem ORKER å stå en halvtime i dusjen? Hvor skitten er man egentlig da, om det trengs 30(?!?!?) minutter??? 

Er det jeg som er gal? Hahaha... jeg bruker ca 10 min. Kanskje 12. 

Anonymkode: aa465...1b5

Jeg også. Jeg er kvinne, har langt hår og barberer meg også. Man trenger ikke mer enn 10-12 minutter.

Anonymkode: 0044b...b1d

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...