AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden En av mine foreldre lovte meg en gjenstand de ikke lenger bruker( ikke så dyr ting) jeg skulle ta med meg denne tingen hjem når jeg kjørte neste gang for å unngå å ta med tingen på bussen… Nå ser jeg at forelderen min har lagt den ut til salgs på nett.. ble litt skuffet.. må ikke på liv å død ha denne gjenstanden men når jeg ble tilbudt den og takket ja så ligger den plutselig ut på finn… Anonymkode: 57a96...888
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg ville tenkt at det er en forglemmelse og bare sagt fra. Kan ikke se for meg at det ville vært noe problem. Anonymkode: 7f6ae...3e8 2
Strigiformes Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Synes ikke man skal love noe man ikke har forutsetninger for å holde. Kan være en forglemmelse. Det kan skje. Skjer dette ofte?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville tenkt at det er en forglemmelse og bare sagt fra. Kan ikke se for meg at det ville vært noe problem. Anonymkode: 7f6ae...3e8 Definitivt ingen forglemmelse fordi vi snakket mye om denne tingen å min forelder sa «skal du ikke vente med å ta med den hjem til neste gang du kommer når du kjører bil» mitt forelder er overhodet ikke glemsk men vil tydligvis heller selge den for penger.. fair enough, jeg kunne jo betalt for den men når jeg fikk spørsmål om jeg ville HA den… mitt forelder vet at jeg har det økonomisk trangt om dagen også.. er alenemor til 3 barn. Anonymkode: 57a96...888
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå