AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Konstant. Er det ok i et forhold? Anonymkode: 085b2...74f
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Jeg synes ikke det er greit. Jeg gjør ikke det selv og har ikke lyst på en partner som foretrekker å fantasere om andre. Tror det er store forskjeller på folk her. For noen er det krydder for andre respektløst. Anonymkode: 81779...34d 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Jeg gjorde det når jeg ikke hadde de rette følelsene. Tror du det kan gjelde her? Eller er det uten at det påvirker forholdet og uten å ha umøtte behov som årsak? Her var det emosjonell distanse og ensomhet i forholdet. Anonymkode: 8e3f2...235
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Mange gjør vel det, men sårt for den du er sammen med. Hadde du likt at h*n gjorde det? Jeg gjør ikke det. Anonymkode: db4cb...1bd
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mange gjør vel det, men sårt for den du er sammen med. Hadde du likt at h*n gjorde det? Jeg gjør ikke det. Anonymkode: db4cb...1bd Hmm. Jeg bryr meg ikke om det. Om h*n gjør det Anonymkode: 085b2...74f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Helt normalt og selvsagt helt ok. Det er og vanlig å fantasere om andre selv når en har sex med partneren. Anonymkode: f1d68...f9d
Sofakona Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Vi har vært sammen i 22 år. Jeg fantaserer om andre. Dette tenner meg og kommer aldri til faktisk gjøre det jeg fantaserer om. Men vi har et kjedelige sex liv og jeg vet at jeg aldri vil komm og få det sex livet jeg vil, da er det deilig å fantaserer om den type sex jeg vil ha med andre. Det holder en gnist i meg 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Heldigvis kan ingen vite hva som er i hodet mitt. Eller andres. Anonymkode: 9d571...d49 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Hadde kona mi sagt at hun ikke fantaserte om andre så hadde jeg sagt hun løy, dette må jo være helt normalt. Fantaserer selv men har selvsagt ikke noe behov for å meddele dette til min bedre halvdel. Anonymkode: cb3ba...961
Jdz Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Jeg tenker i utgangspunktet at det er både greit og normalt, og ikke noe som ville ha plaget meg, men om det er konstant og heller enn å fantasere om partner, så tror jeg ikke det verken normalt eller et godt tegn for forholdet.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Jdz skrev (4 minutter siden): Jeg tenker i utgangspunktet at det er både greit og normalt, og ikke noe som ville ha plaget meg, men om det er konstant og heller enn å fantasere om partner, så tror jeg ikke det verken normalt eller et godt tegn for forholdet. Absolutt helt enig, det er ikke bra eller normalt, men fantaserer i blant det gjør vi alle. Anonymkode: cb3ba...961
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Konstant. Er det ok i et forhold? Anonymkode: 085b2...74f Fantasere konstant tror jeg kommer av kjedelig sex, lang orgasme-tid eller kort orgasme-tid Kjedelig sex: Det burde man gjøre noe med, hvis det lar seg gjøre? eller er det toppen av latskap? Lang orgasme-tid: Da hjelper fantasier mye, fordi det en stor usynlig virkningsfull erogen sone.. det fremskynder orgasmen👏 Kort orgasme-tid: Da hjelper det å fantasere om høye regninger, snørydding og husarbeid.. det utsetter jo orgasmen😆 Hva som er ok i forhold? Det kan jo diskuteres og forklares, og hvorfor det er så virkningsfullt. Så jeg bryr meg ikke om hvem, eller hva det fantaseres om.. jeg bryr meg mest om hennes nytelse❣️ 1
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #13 Skrevet 23 minutter siden Fantaserer om akkurat hvem jeg vil. Det har strengt tatt ikke partneren min noe med. Det er jo et par bitre tanter her inne som til og med ønsker de kunne regulere fantasiene til mannen sin. Fordi de er så usikre på seg selv og sinte. Anonymkode: 72276...493
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå