Gå til innhold

Fantaserer om andre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Konstant. Er det ok i et forhold? 

Anonymkode: 085b2...74f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit. Jeg gjør ikke det selv og har ikke lyst på en partner som foretrekker å fantasere om andre. 

Tror det er store forskjeller på folk her. For noen er det krydder for andre respektløst. 

Anonymkode: 81779...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det når jeg ikke hadde de rette følelsene.

Tror du det kan gjelde her? Eller er det uten at det påvirker forholdet og uten å ha umøtte behov som årsak? Her var det emosjonell distanse og ensomhet i forholdet. 

Anonymkode: 8e3f2...235

AnonymBruker
Skrevet

Mange gjør vel det, men sårt for den du er sammen med. Hadde du likt at h*n gjorde det?

Jeg gjør ikke det.

Anonymkode: db4cb...1bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mange gjør vel det, men sårt for den du er sammen med. Hadde du likt at h*n gjorde det?

Jeg gjør ikke det.

Anonymkode: db4cb...1bd

Hmm. Jeg bryr meg ikke om det. Om h*n gjør det 

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt og selvsagt helt ok. Det er og vanlig å fantasere om andre selv når en har sex med partneren.

Anonymkode: f1d68...f9d

Skrevet

Vi har vært sammen i 22 år. Jeg fantaserer om andre. Dette tenner meg og kommer aldri til  faktisk gjøre det jeg fantaserer om.

Men vi har et kjedelige sex liv og jeg vet at jeg aldri vil komm og få det sex livet jeg vil, da er det deilig å fantaserer om den type sex jeg vil ha med andre. Det holder en gnist i meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis kan ingen vite hva som er i hodet mitt. Eller andres.

Anonymkode: 9d571...d49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kona mi sagt at hun ikke fantaserte om andre så hadde jeg sagt hun løy, dette må jo være helt normalt. Fantaserer selv men har selvsagt ikke noe behov for å meddele dette til min bedre halvdel.

Anonymkode: cb3ba...961

Skrevet

Jeg tenker i utgangspunktet at det er både greit og normalt, og ikke noe som ville ha plaget meg, men om det er konstant og heller enn å fantasere om partner, så tror jeg ikke det verken normalt eller et godt tegn for forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker i utgangspunktet at det er både greit og normalt, og ikke noe som ville ha plaget meg, men om det er konstant og heller enn å fantasere om partner, så tror jeg ikke det verken normalt eller et godt tegn for forholdet.

Absolutt helt enig, det er ikke bra eller normalt, men fantaserer i blant det gjør vi alle.

Anonymkode: cb3ba...961

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Konstant. Er det ok i et forhold? 

Fantasere konstant tror jeg kommer av kjedelig sex, lang orgasme-tid eller kort orgasme-tid
Kjedelig sex: Det burde man gjøre noe med, hvis det lar seg gjøre? eller er det toppen av latskap?
Lang orgasme-tid: Da hjelper fantasier mye, fordi det en stor usynlig virkningsfull erogen sone.. det fremskynder orgasmen👏
Kort orgasme-tid: Da hjelper det å fantasere om høye regninger, snørydding og husarbeid.. det utsetter jo orgasmen😆

Hva som er ok i forhold? Det kan jo diskuteres og forklares, og hvorfor det er så virkningsfullt.
Så jeg bryr meg ikke om hvem, eller hva det fantaseres om.. jeg bryr meg mest om hennes nytelse❣️ 

• Liker 1
Skrevet

Fantaserer om akkurat hvem jeg vil. Det har strengt tatt ikke partneren min noe med. Det er jo et par bitre tanter her inne som til og med ønsker de kunne regulere fantasiene til mannen sin. Fordi de er så usikre på seg selv og sinte. 

Anonymkode: 72276...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...