AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Aktuelt for deg? Anonymkode: 2de5f...d11
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aktuelt for deg? Anonymkode: 2de5f...d11 Sjørøver vibes. Kan funke det. Anonymkode: 4e28c...8de 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Hvorfor har han ikke satt inn proteser? Anonymkode: f17de...322 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Hvis han er ishockeyspiller så Anonymkode: ebb90...a03 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Jeg har en fortann på stift selv, så kan ikke dømme. Men hva er grunnen her? Sparer han til å fikse det, eller bare bryr han seg ikke om det? Synes dette er en vesentlig forskjell… Anonymkode: 4e9bf...3b1 1 1
Maleficenta Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aktuelt for deg? Anonymkode: 2de5f...d11 No way jose 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Ikke noe for meg nei. Det kan fikses. Og er han ikke interessert i det så er det ikke noe for meg. Anonymkode: 89d3d...903 2 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Han har ikke råd til å fikse det. Dårlig økonomi. Anonymkode: 2de5f...d11 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Nei, hvis du ikke mener at han har falske tenner,da, det er greit. Hvis han mangler tenner og ikke gidder å fikse dem, er det ikke noe for meg. Anonymkode: 607cb...ae1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke råd til å fikse det. Dårlig økonomi. Anonymkode: 2de5f...d11 Folk som ikke har kontroll på økonomien er ikke noe for meg. Tennene i seg selv er irrelevant i så måte Anonymkode: 607cb...ae1 1 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Det beste er om han mangler alle tennene, utenom en. Anonymkode: 04af5...7ba
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Men hvorfor mangler han tenner? Mange kan jo få økonomisk støtte om det er pga sykdom. Mannen til en venninne fikk det, han så jo ikke ut i måneskinn første gang jeg traff han, men venninna mi hadde forelska seg i han av helt andre grunner enn tennene, så all ære til henne. Aner ikke om jeg kunne gjort det samme. Anonymkode: 3a2ac...cb4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har ikke råd til å fikse det. Dårlig økonomi. Anonymkode: 2de5f...d11 Det er veldig dyrt, spesielt dersom det gjelder flere. Det er sikkert ikke gøy for han å gå rundt sånn ❤️ Han bør ta kontakt med en tannlege og forhøre seg rundt alternativene. Godt mulig han kan få dekket en del. Så kanskje han kan spare opp en god del, og muligens ta resten på avbetaling. Evt ta litt om gangen, og hverfall hindre at det blir verre. Jeg tenker hverken personligheten eller verdien hans sitter i tennene , dersom han ellers er snill og hyggelig ❤️ men jeg hadde nok ønsket at vi skulle begynt å tatt tak i det. Anonymkode: 4e9bf...3b1 5
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvorfor mangler han tenner? Mange kan jo få økonomisk støtte om det er pga sykdom. Mannen til en venninne fikk det, han så jo ikke ut i måneskinn første gang jeg traff han, men venninna mi hadde forelska seg i han av helt andre grunner enn tennene, så all ære til henne. Aner ikke om jeg kunne gjort det samme. Anonymkode: 3a2ac...cb4 Ja. All ære til henne. Anonymkode: 4e28c...8de 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Helt uaktuelt med en som mangler tenner generelt. Er det synlig så tenker jeg «søppel» med en gang. Anonymkode: eb3c1...1bb
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt uaktuelt med en som mangler tenner generelt. Er det synlig så tenker jeg «søppel» med en gang. Anonymkode: eb3c1...1bb Det synes jeg var unødvendig. Mennesker er ikke søppel. Anonymkode: 4e9bf...3b1 7 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå