AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:18 #21 Skrevet søndag kl. 19:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er ikke et spørsmål til deg som ikke suger pikk. Men lurer på akkurat det tittel sier. Jeg tenker ikke under sex der man tilfredsstiller hverandre, men heller situasjoner der man gir blowjobs. Situasjoner som typisk har skjedd meg er at hun går ned og suger pikk med innlevelse, uten å få noe annet igjen enn ladning med sæd. Da har hun vært på kne i x antall minutter og jobbet liksom, kun for min nytelse. Det er jo veldig digg. Men hvorfor gjør du det? Anonymkode: adf8d...256 Hvorfor jeg gjør det. Jeg hatet å suge pikk før. Men det snudde med min nåværende kjæreste. Nå kan jeg lett gjøre det kun fordi. Trenger ikke noe "tilbake", men han liker helst å gi også. Har vært vanskelig for han å bare få. Jeg gjør det fordi det tenner meg ekstremt mye å gjøre dette på og for han. Skikkelig digg pikk. Liker også reaksjonene og lydene og aftermath. Anonymkode: 95529...cbb 1
LeneXCII Skrevet søndag kl. 19:21 #22 Skrevet søndag kl. 19:21 Bimbo skrev (5 timer siden): -fordi jeg tenner på hans nytelse. -fordi jeg er glad i ham. -bekreftelse, føler meg begjært. Ditto! Samt at jeg vet det er det beste han vet. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå