Gå til innhold

Dårlig stemning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere tenkt om en såkalt hyggelig fyr ( fremstår hyggelig til alle) er så falsk å skitten at han ber om at et søsken skal hoppe på elva i fullt alvor? Hvis dere hører et lydklipp hvor vedkommende sier det til sitt søsken i en krangel?

Anonymkode: 189e9...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lurt på hvordan man kan hoppe på en elv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm

AnonymBruker
Skrevet

Må vite mer om kontekst før jeg har noen særlig mening om det. Hvor gamle er de? Hvilket forhold har han til dette søskenet? Hva kranglet de om? Hva sa søskenet som foranledning, hva er historikken osv.

Anonymkode: 86fe5...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis dere hører et lydklipp hvor vedkommende sier det til sitt søsken i en krangel?

Hvis det er det eneste som har blitt sagt mellom søsken så har de hatt et godt søskenforhold.

Anonymkode: 04f09...b4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skitten er han?

Anonymkode: 072af...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært mer skeptisk til søsteren, som gjør skjulte opptak, for å bruke mot folk.

Kan hun ikke svømme?

Anonymkode: 57d86...d07

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Antar du er søsteren og at dere er veldig unge? Jeg hadde lurt mest på den som spilte av lydklippet . 

Anonymkode: 1d2a2...da6

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...