AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Dere som har vært i Barcelona i slutten av september og oktober, hvordan har været vært? Vil en få litt varme fremdeles? Anonymkode: 836bf...825
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Gjennomsnittstemperaturen i Barcelona 22 grader på dagtid. Om natten faller den til rundt 15 grader. https://www.tui.no/feriereiser/spania/barcelona/vaer/ Anonymkode: c428f...50f
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Ja, jeg vet hva det står på nettet. Men vil høre erfaringer 😊 Anonymkode: 836bf...825
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg vet hva det står på nettet. Men vil høre erfaringer 😊 Anonymkode: 836bf...825 Sorry ikke ment å være frekk, men hvorfor det? Anonymkode: c428f...50f 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg har vært der i begynnelsen av nov og hatt nydelig sommervær så vil absolutt tro du kan få sommervarme tidligeres Anonymkode: a303c...b42
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Vi var der i år i påsken og da var det folk som gikk i shorts og sola tok, så tror nok at det fort kan være ganske så deilig der i oktober. Anonymkode: 27f08...3b3
Enmanelskeråhate Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august (endret) Bedre enn norsk sommer som regel da, shorts hele døgnet, som regel langt ut i oktober, bade på dagtid er helt perfekt Endret 26. august av Enmanelskeråhate
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Litt lenge siden nå, men det var fint vær. Tenk norsk sommer. Anonymkode: e77e8...6ef
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Var rett nord for Barcelona i månedsskiftet september/oktober. Det var ganske passe varmt. Regn en av dagene. Vannet var litt kjølig for meg. Anonymkode: 40194...7a1
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Var i Barcelona i høstferien (uke 40) et år. Det var deilige sommertemperaturer, t-skjortevær. Noen i følget badet på stranda, jeg synes det var for kaldt. Anonymkode: b01b4...d1c
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august T-shirt...men tynn jakke må med. Anonymkode: 6bf0f...c53
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Bare husk å holde øye med veske, lommebok, mobil. Byen er kjent for lommetyver! Anonymkode: 1aed4...683
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 14.32): Bare husk å holde øye med veske, lommebok, mobil. Byen er kjent for lommetyver! Anonymkode: 1aed4...683 Ikke verre der enn andre steder...Roma, london, berlin, barcelona...etc...same shit. Anonymkode: 6bf0f...c53
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2026 den 14.23): Dere som har vært i Barcelona i slutten av september og oktober, hvordan har været vært? Vil en få litt varme fremdeles? Anonymkode: 836bf...825 Jeg var i november og det var godt over 20 grader på dagtid. Fin tid å reise på. Anonymkode: 5fa9f...b94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå