AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg må snart kjøpe inn gravidklær, men jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe! Er det noen som har noen merker eller modeller som de har vært fornøyd med? Anonymkode: d2713...595
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg er ikke kjempegravid ennå, så vet ikke hvor lenge det går an, men foreløpig stortrives jeg i de lette bomullsbuksene til cubus. Midjekanten er brettet, så man kan dra den langt oppover magen hvis man vil. https://cubus.com/no/p/yogabukse-mork-rosa-bukser-tights-dameklar/7362012_F316 Kanskje ikke helt det man går i på kontoret (selv om de svarte burde gå bra?) men hjemme er de helt fantastiske. Anonymkode: a47a2...87a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Kjøp noe som er ganske likt det du går med til vanlig. Jeg misliker kjoler, skjørt og strømpebukser til vanlig, så skjønner ikke helt hva jeg tenkte på når jeg kjøpte gravidkjoler. Ikke kledelig på meg, og enda upraktisk og ubehagelig enn som ikke-gravid. Hadde et par gravidbukser fra River Island, gravidsingletter og noen skjorter. Så ble til at jeg bare fortsatte å gå med bukse, skjorte og singlet, helt som vanlig. Brukte også mine vanlige bukser lenge, bare med strikk i knappen. Med singlet over gikk det helt fint. Anonymkode: 7743e...5b3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Har to barn. Med nr 1 kjøpte jeg gravidtights på HM og zalando. Så kjøpte jeg litt baggy kjoler med knapper fra diverse merker. Monki, H&M, Kapp ahl bl.a. Disse brukte jeg også når jeg ammet, og bruker de fremdeles nå når jeg ikke er gravid. Kjøpte også noen ammet-skjorter på Zalando som man også kan bruke når man er gravid. Mener merket var Anna Field. Og gravidtruser på H&M. Veldig behagelige! Anonymkode: 826d6...aa6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå