AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:19 #1 Skrevet søndag kl. 01:19 Jeg er ikke så god til å suge, men jeg liker det.. og jeg vil bli knullet! Burde jeg prøve å finne noen med litt mindre kuk først? Og liker noen å ta en som ikke har prøvd? Gjerne en eldre mann, jeg blir litt flau som yngre av det må jeg innrømme. Men jeg har endel selvtillit, men vil gjerne læres litt opp. Jeg vil ikke bli tatt for hardt, så må finne den riktige, og hvor burde jeg lete? Anonymkode: cf821...56e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:50 #2 Skrevet søndag kl. 06:50 Gaysir? Nakentid ? Anonymkode: 32298...7aa
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:16 #3 Skrevet søndag kl. 08:16 Hei Så spennende at du vil ta dette steget. Modig gjort, og det kan bli skikkelig kule opplevelser 😊 Du finner sikkert napp på Gaysir eller Grindr. Sistnevnte er kun sexbasert, mens Gaysir er ment for både dating/vennskap/sex. Jeg er homofil mann (28) og har vært på disse appene i ca 10 år. Mitt råd er å ikke tenke så mye på nøyaktig størrelse, men se mer på helheten. Du må finne personen attraktiv og dere må ønske noe av det samme 😊 Det er nok MANGE på grindr som liker unge menn som vil utforske, men så gjelder det å finne en god match for deg😊 Ønsker deg masse lykke til bror, heier på deg👍 Anonymkode: 10678...e0f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå