AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg er på jakt etter halskjeder i sølv. Har sett litt i de vanlige gullsmedbutikkene, men de er så standard. Jeg liker det enkle, men kan godt være litt farger på. Vet du om noen nettsteder? Anonymkode: 1a359...16b
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Illums. Boozt. Maanesten. A Hjort. Men disse har mest forgylt sølv eller lignende. Anonymkode: eee6c...e34
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Illums. Boozt. Maanesten. A Hjort. Men disse har mest forgylt sølv eller lignende. Anonymkode: eee6c...e34 Så nå at du ville ha sølv, det har de på disse sidene. Leste litt fort. Anonymkode: eee6c...e34
Slitenmamma Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Wabi sabi. Lages i Tromsø. Har akkurat begynt å følge en norsk dame på Tiktok som lager smykker. Hiso fine jewellery mener jeg hun heter. Så har du Julh smykker, men veldig samisk inspirert. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Divert. Feriestengt fra 18 til 25 august - Epla Jeg har handlet flere ganger hos henne, super kvalitet på varene og hun er veldig hyggelig 🙂 Klipper og limer inn informasjonen fra nettsiden: "Butikken Divert finner du i Steinkjellergaten 6 i Bergen. I en koselig gågate bak Bryggen, med Kafeer og uavhengige småbutikker I min nettbutikk finner du hovedsaklig unike smykker i 925 sterling sølv og gaver fra gudenes og skjønnhetens øy, Bali. Smykkene er designet, eller håndplukket av meg." Anonymkode: c7b79...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Smykkemerker jeg liker: Vido jewels Julie Sandlau Efva Attling Sisi Copenhagen Susanne friis Sif Jacobs Viventy Sparv Annevera By biehl Pan jewelry Ania haie Sophia Brand Flora danica Pilgrim Sno of sweden Skagen Maanesten A&C Eve Oslo Catwalk Pernille Cordoy Nava Copenhagen Blossom Copenhagen Anonymkode: 405c1...274 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august TS her. Tusen takk for alle forslag. Jeg skal gå inn på nettsider og sjekke alt 🙂 Gleder meg til å begynne å bruke litt smykker igjen. Anonymkode: 1a359...16b 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Slitenmamma skrev (På 23.8.2026 den 7.24): Wabi sabi. Lages i Tromsø. Har akkurat begynt å følge en norsk dame på Tiktok som lager smykker. Hiso fine jewellery mener jeg hun heter. Så har du Julh smykker, men veldig samisk inspirert. Har aner fra nord så ... 🙂 Anonymkode: 1a359...16b 2
Elle Melle Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Lekristinedesign Har kjøpt ørepynt herfra, jeg liker å støtte en liten selvstendig gullsmed og synes hun lager fine ting. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå