AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Noen som jobber som renholder som kan svare på dette? Vi er 4 renholdere på ett bygg på 4 etg. Vi har en etg hver. Vi har en trapp som går fra 3 etg og til 1 etg. Jeg jobber i 1 etg. Den trappen er åpen. Det vil si at det er åpenrom på sidene på trappetrinn, så når hun vasker trappetrinn så skyver hun smuss og støv ut der og det detter ned i min etg. Jeg har foreslått at hun kanskje bør støvsuge trappen og ta flekker med en klut for å unngå dette. Men det vil hun ikke. Er for tungvint. Men da mener jeg at hun bør ta opp det støvet osv hun skyver ned til meg. Men det er hun ikke interessert i. Er jeg urimelig? Anonymkode: a179e...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som jobber som renholder som kan svare på dette? Vi er 4 renholdere på ett bygg på 4 etg. Vi har en etg hver. Vi har en trapp som går fra 3 etg og til 1 etg. Jeg jobber i 1 etg. Den trappen er åpen. Det vil si at det er åpenrom på sidene på trappetrinn, så når hun vasker trappetrinn så skyver hun smuss og støv ut der og det detter ned i min etg. Jeg har foreslått at hun kanskje bør støvsuge trappen og ta flekker med en klut for å unngå dette. Men det vil hun ikke. Er for tungvint. Men da mener jeg at hun bør ta opp det støvet osv hun skyver ned til meg. Men det er hun ikke interessert i. Er jeg urimelig? Anonymkode: a179e...e1e Må legge til at jeg har snakket med leder,men hun forstår ikke problemet Anonymkode: a179e...e1e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden De som vasker i 2.-4. etasje vasker trappene først, før du vasker trapperom i din etasje. Snakk med din leder. Dette er virkelig ikke vanskelig. Anonymkode: d8618...40f 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som vasker i 2.-4. etasje vasker trappene først, før du vasker trapperom i din etasje. Snakk med din leder. Dette er virkelig ikke vanskelig. Anonymkode: d8618...40f Det er ikke ett trapperom. Trappen går opp midt i skolen i ett åpent rom. Støvet er ganske synlig for alle som går forbi. Anonymkode: a179e...e1e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Foreslå dere bytter etasje. Så gjør du det samme. Anonymkode: 8f258...5b8
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Foreslå dere bytter etasje. Så gjør du det samme. Anonymkode: 8f258...5b8 Kan prøve det😌 Anonymkode: a179e...e1e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Avtal at hun tar trappen fra 1-3 først, slik at evt. smuss kun havner en gang i 1. etasje før du vasker. Det bør ikke være så vanskelig å avtale. Dersom hun nekter det også og leder ikke gidder å gjøre noe med det, kjører du sak via fagforening. Anonymkode: 44d3a...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Kan ikke du bare vaske under trappen til slutt. Anonymkode: b834a...c95
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke ett trapperom. Trappen går opp midt i skolen i ett åpent rom. Støvet er ganske synlig for alle som går forbi. Anonymkode: a179e...e1e Ja, og derfor vaskes selvsagt den øverste trappen først, så etasjen under osv., slik at alle trappene blir rene. Dette er virkelig ikke vanskelig og ikke noe du behøver fagforening for. Dersom dere ikke klarer å samarbeide om å vaske trappene i riktig rekkefølge må leder på banen og lage retningslinjer for hva som gjøres når. Anonymkode: d8618...40f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må legge til at jeg har snakket med leder,men hun forstår ikke problemet Anonymkode: a179e...e1e Jeg tenkr at det da blir en maktkamp, der du samler alt som kom fra etasjen over sammen med det som er i "din" etasje, og smler halvparten av det i en posen eller sekk. Så kan du merke sekken med "Tilhører ____etasje" og dato/år. Og sette det anonymt et sted? Anonymkode: 19d32...30e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå