AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Altså jeg og min mann orker egentlig ikke folk utover jobb, familie og mingling med foreldre på treninger og lignende. Barna våre er i barneskolealder og elsker at det skjer ting. Føler vi «må» finne på noe med andre familier i helgene, men orker bare ikke! Kjenner ikke på kjemi med noen som helst. Andre som kjenner seg igjen? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 699b7...8af 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Kan ikke barna omgås sine venner uten dere? Anonymkode: d4734...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Dette er en gylden mulighet til å komme dere ut av komfortsonen. Om 10 år er barna ute av redet og dere sitter i sofaen å ser på hverandre. Anonymkode: deed2...095 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke barna omgås sine venner uten dere? Anonymkode: d4734...bf2 Jo, det er det de gjør nå. Men jeg føler på det.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en gylden mulighet til å komme dere ut av komfortsonen. Om 10 år er barna ute av redet og dere sitter i sofaen å ser på hverandre. Anonymkode: deed2...095 Nei takk. Legg på 8 år til, vi venter enda et barn. Elsker familielivet og tiden med barna, orker bare ikke andre folk. Anonymkode: 699b7...8af 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en gylden mulighet til å komme dere ut av komfortsonen. Om 10 år er barna ute av redet og dere sitter i sofaen å ser på hverandre. Anonymkode: deed2...095 Så det er feil å være introvert? Man må bare skjerpe seg liksom? Anonymkode: 6c559...205 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en gylden mulighet til å komme dere ut av komfortsonen. Om 10 år er barna ute av redet og dere sitter i sofaen å ser på hverandre. Anonymkode: deed2...095 Hvorfor er det bare introverte som skal komme seg ut av komfortsonen? Kan ikke ekstroverte også komme seg ut i komfortsonen ved å holde seg hjemme og lære å takle alenetid? Anonymkode: d4734...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Jeg er introvert. For meg så en er arbeidsdag nok folk. Jeg blir sliten. Men jeg er gift med en ekstrovert. Så han elsker at det skjer ting. Så han var med barna på alt mulig rart. Mens jeg fikk sulle hjemme. Perfekt. Jeg var med på trening og slik hvis han ikke rakk det. Elsket å se på barna hva dem drev på med. Men orket ikke å snakke med folkene. Så han tok seg av det. Jeg tenker det er greit at dere ikke liker det. Ungene finner ut av ting selv. En av barna våre et også helt lik faren sin. Snakker med alle som kommer hennes vei. Alltid vært slik. Elsker folk. Og andra er lik meg. Liker ikke å snakke med alle som kommer hennes vei. Men er veldig trofast med sine venner. Anonymkode: 564c2...965
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå