AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Hvis du møtte en noen som du likte men han hadde et spesielt problem hvor magen hans konstant rumler av ukjente årsaker uansett om han er sulten eller mett, hadde det gjort deg noe? Anonymkode: 795ce...a2d
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. Anonymkode: 15d66...c5f 7 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. Anonymkode: 15d66...c5f Det er jeg totalt enig i. Anonymkode: 29f42...739
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Det hadde altså ikkr gjort noe. Anonymkode: b5438...c7a
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Ja, det kunne jeg. Jeg er kjæreste med en nå som har det problemet. Jeg er uansett veldig forelsket i ham, og jeg ønsker at vi skal være sammen for resten av livet. Han er under utredning for det, men legene har foreløpig ikke konkludert med en årsak. Det spiller uansett ingen rolle for mine følelser for ham. Anonymkode: a5c36...66b 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du møtte en noen som du likte men han hadde et spesielt problem hvor magen hans konstant rumler av ukjente årsaker uansett om han er sulten eller mett, hadde det gjort deg noe? Anonymkode: 795ce...a2d Jeg har IBS. Min rumler fordi jeg reagerer på alt og ingen ting, av og på. Skal min partner forlate meg for det? Anonymkode: b1a01...73e 6
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. Anonymkode: 15d66...c5f Vel. Noen ting kan ikke fikses. Som min IBS. Ingen vet hva jeg reagerer på. Noen dager reagerer jeg på noe, andre ganger ikke. Så alt er ikke så sort/hvitt. Anonymkode: b1a01...73e 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har IBS. Min rumler fordi jeg reagerer på alt og ingen ting, av og på. Skal min partner forlate meg for det? Anonymkode: b1a01...73e Du trenger ikke spille offer. TS problemstilling tilsvarer ikke din situasjon Anonymkode: 29f42...739 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vel. Noen ting kan ikke fikses. Som min IBS. Ingen vet hva jeg reagerer på. Noen dager reagerer jeg på noe, andre ganger ikke. Så alt er ikke så sort/hvitt. Anonymkode: b1a01...73e Da er jo ikke mitt svar relevant til deg. Da har du prøvd alt du kan prøve, og du har forsøkt å endre livsstil for å løse det, og det finnes ikke løsning - ergo, null problem. Anonymkode: 15d66...c5f 3
Kålrota Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Jeg har to tarmsykdommer selv, så jeg hadde definitivt ikke brydd meg om magelyder. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da er jo ikke mitt svar relevant til deg. Da har du prøvd alt du kan prøve, og du har forsøkt å endre livsstil for å løse det, og det finnes ikke løsning - ergo, null problem. Anonymkode: 15d66...c5f Vi snakker om RUMLING i magen. Du høres helt sprø ut. Om du ikke tåler rumling fra magen til en partner får du finne deg en (mannlig?) sexdukke. Herregud. Anonymkode: 705fd...331 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Jeg har en slik mage, uten funn av noe galt. Mannen visste godt om det (uunngåelig), nå har vi vært sammen i over 20 år 🙂 Anonymkode: 23b56...dae 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Av alle ting som kunne vært en dealbraker, så jeg ikke denne komme 😳😂 Anonymkode: 0e1f9...a4c 2 1
Strigiformes Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.28): Du trenger ikke spille offer. TS problemstilling tilsvarer ikke din situasjon Anonymkode: 29f42...739 Denne var ikke pen. Det må være lov å dele erfaringer. 2
Strigiformes Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 15.01): Hvis du møtte en noen som du likte men han hadde et spesielt problem hvor magen hans konstant rumler av ukjente årsaker uansett om han er sulten eller mett, hadde det gjort deg noe? Anonymkode: 795ce...a2d Jeg tenker at har han de kvalitetene som jeg ser etter, så er dette en bagatell for meg i den store sammenhengen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.11): Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. Anonymkode: 15d66...c5f Akkurat med rumling kan jeg fordi alle den tid det lager lyd, men utover det kan jeg ikke forstå hvilken innvirkning det har på ditt liv og på hvilken måte det er inngripende og kan plage deg at folk ikke går til legen med sine plager og ubehag. Det strever jeg med å forstå Anonymkode: 6f50a...728 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.26): Jeg har IBS. Min rumler fordi jeg reagerer på alt og ingen ting, av og på. Skal min partner forlate meg for det? Anonymkode: b1a01...73e IBS forsvinner hvis du mater tarmbakteriene hver dag. Anonymkode: 13453...ff5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå