Gå til innhold

Kunne du datet noen med mage som rumler konstant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du møtte en noen som du likte men han hadde et spesielt problem hvor magen hans konstant rumler av ukjente årsaker uansett om han er sulten eller mett, hadde det gjort deg noe?

Anonymkode: 795ce...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. 

Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. 

Anonymkode: 15d66...c5f

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: b5438...c7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis han hadde gjort en aktiv innsats i å finne ut av hva problemet er, og eventuelt nødvendige livsendringer, og det likevel ikke stoppet det: null problem. 

Det verste jeg vet er mennesker som har problematikk som kan løses/forbedres/lindres ved egeninnsats, som de bare ikke gidder legge innsatsen inn for. 

Det er jeg totalt enig i. 

Anonymkode: 29f42...739

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde altså ikkr gjort noe.

Anonymkode: b5438...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Jeg er kjæreste med en nå som har det problemet. Jeg er uansett veldig forelsket i ham,  og jeg ønsker at vi skal være sammen for resten av livet.  

Han er under utredning for det,  men legene har foreløpig ikke konkludert med en  årsak. Det spiller uansett ingen rolle for mine følelser for ham. 

Anonymkode: a5c36...66b

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du møtte en noen som du likte men han hadde et spesielt problem hvor magen hans konstant rumler av ukjente årsaker uansett om han er sulten eller mett, hadde det gjort deg noe?

Jeg har IBS. Min rumler fordi jeg reagerer på alt og ingen ting, av og på. 

Skal min partner forlate meg for det?

Anonymkode: b1a01...73e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vel. Noen ting kan ikke fikses. Som min IBS. Ingen vet hva jeg reagerer på. Noen dager reagerer jeg på noe, andre ganger ikke. Så alt er ikke så sort/hvitt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke spille offer. TS problemstilling tilsvarer ikke din situasjon

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vel. Noen ting kan ikke fikses. Som min IBS. Ingen vet hva jeg reagerer på. Noen dager reagerer jeg på noe, andre ganger ikke. Så alt er ikke så sort/hvitt.

Da er jo ikke mitt svar relevant til deg. 

Da har du prøvd alt du kan prøve, og du har forsøkt å endre livsstil for å løse det, og det finnes ikke løsning - ergo, null problem.  

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg har to tarmsykdommer selv, så jeg hadde definitivt ikke brydd meg om magelyder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har kunne det. 

Anonymkode: 0438f...b3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Da er jo ikke mitt svar relevant til deg. 

Da har du prøvd alt du kan prøve, og du har forsøkt å endre livsstil for å løse det, og det finnes ikke løsning - ergo, null problem.  

Vi snakker om RUMLING i magen. Du høres helt sprø ut. Om du ikke tåler rumling fra magen til en partner får du finne deg en (mannlig?) sexdukke. Herregud.

Anonymkode: 705fd...331

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slik mage, uten funn av noe galt. Mannen visste godt om det (uunngåelig), nå har vi vært sammen i over 20 år 🙂 

Anonymkode: 23b56...dae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting som kunne vært en dealbraker, så jeg ikke denne komme 😳😂

Anonymkode: 0e1f9...a4c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.28):

Du trenger ikke spille offer. TS problemstilling tilsvarer ikke din situasjon

Denne var ikke pen. Det må være lov å dele erfaringer. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 15.01):

Jeg tenker at har han de kvalitetene som jeg ser etter, så er dette en bagatell for meg i den store sammenhengen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.11):

Akkurat med rumling kan jeg fordi alle den tid det lager lyd, men utover det kan jeg ikke forstå hvilken innvirkning det har på ditt liv og på hvilken måte det er inngripende og kan plage deg at folk ikke går til legen med sine plager og ubehag. Det strever jeg med å forstå 

Anonymkode: 6f50a...728

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utlagt tarm? 

Anonymkode: 13453...ff5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 17.26):

IBS forsvinner hvis du mater tarmbakteriene hver dag. 

Anonymkode: 13453...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...