AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #21 Skrevet i går, 07:45 Eivor Eirin Eliane Juliane/Julianne Signe Eivi Ylvi Aylinn Celeste Marielle Anonymkode: 8497b...8c4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #22 Skrevet i går, 07:52 Jane, jofrid og Linda Anonymkode: b36c1...70d
Suffragette Skrevet i går, 09:15 #23 Skrevet i går, 09:15 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Emmeline og Elivia Anonymkode: da3c9...bab Jeg ville da gått for et E-navn til, men et som ikke begynner på Em eller El (så det blir enklere å skille mellom dem). Hva med: Eira, Eili, Edith, Erle, Erla, Evy Syns alle disse er veldig fine Smaken er jo som baken, men syns særlig Eili og Edith passet de to andre navnene. Så syns jeg alle navn som har med dyr å gjøre er veldig fine, så jeg liker Erle veldig godt! Eventuelt sjekk her: https://www.babyverden.no/navn/jentenavn/jentenavn-som-begynner-pa/jentenavn-pa-e/ 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:19 #24 Skrevet i går, 11:19 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du venter jente nummer tre,ville jeg nok gått for et E- navn til henne også 😊 Mine tips er: Eva, Elvira, Edith, Ellie, Elianna, Elvine. Anonymkode: 86ff1...8e8 Tusen takk! Likte godt Elvine og Ellie, men det er gjerne fordi det er så likt navnene til jentene mine😄 Anonymkode: da3c9...bab 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Emmeline og Elivia Anonymkode: da3c9...bab Ellinor er på navnetoppen nå, så da foreslår jeg Evelyn, Ellisiv eller Elisabeth Anonymkode: 8e6da...f69
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen takk! Likte godt Elvine og Ellie, men det er gjerne fordi det er så likt navnene til jentene mine😄 Anonymkode: da3c9...bab Hva med Evelyn? Sjeldent, liknende de du har fra før, men ikke til forveksling likt. Anonymkode: 535f2...cc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå