Anonym-09 Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg har innsett at jeg må kjøpe meg en ny seng. Jeg våkner hver gang mannen snur seg. Vi har nettopp kommet hjem fra hotell og da merket jeg at jeg ikke kjenner at mannen snur seg. Så da må jeg kjøp meg ny. Den er 24 år så det er ikke så rart at den trenger å skiftes ut. Så hvilken seng har dere? Er dere fornøyd?
Daisy-love Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Jeg anbefaler å ta en quiz for dere begge og se anbefalinger deretter. Gjerne to ulike madrasser om dere ligger veldig ulikt, eller har veldig ulik vekt (og høyde). Noen foretrekker én felles overmadrass, andre to ulike, der må dere se på behovene. Videre lurt å dra rundt å prøve etter hva dere finner ut kan potensielt passe. Det er en del tilbud nå om dagen på møbelbutikkene. Jeg har selv fra IKEA. Eldre seng, med ny overmadrass i fjor. Ikke den dyreste sengen, men en av de dyrere overmadrassene. Godt fornøyd, men finnes garantert bedre.
Leo Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Vi hadde noen hotellopphold i fjor sommer og fikk den samme nedturen da vi kom hjem til vår egen seng . Endte opp med å kjøpe Jensen Ambassadør Plus medium/fast og den fungerer helt suverent for oss. Før vi kjøpte sjekket jeg for det første hva slags madrasser de hadde på de hotellene vi følte hadde ekstra gode senger og for det andre tok vi oss en runde og prøvde forskjellige senger/madrasser uten å se for mye på merke/pris. Personlig synes jeg sengen er det viktigste møbelet vi har i og med at vi tilbringer så mye tid der. Sover du 8 timer pr. natt har du jo løpet av 24 år tilbragt ca. 8 av dem i sengen. En god seng blir også viktigere jo eldre man blir. På den annen side bør man ikke kjøpe en seng som er så dyr at man ikke føler at man har råd til å bytte den ut. Selv om de ser helt fine ut, har madrasser begrenset levetid og etter maksimalt 10 - 15 år vil de fleste være modne for utskifting.
Bokslukern Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Vi har seng med regulerbar madrass. Både i hode- og fotenden. Går aldri tilbake til noe annet. Elsker den senga så høyt 😅
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Går utfra dere hadde faste madrasser? Jeg synes Jensen er verst på dette med å merke den andres bevegelser. Den er for myk for meg og gir for mye etter. Foretrekker Wonderland, men jeg våkner likevel av alt uansett seng. Så neste bytte blir å droppe felles overmadrass, og ha en pitteliten glipe mellom. Var fornøyd med Svane også, men synes Wonderland er best. Vi prøvelå i butikk og mannen fikk oppgaven med å snu seg 😆 Anonymkode: 0c663...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå