AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Sykepengene mine varte frem til 13 aug før jeg gikk over på AAP jeg har fortalt nav at jeg går til psykolog men har ikke fått noe aktivitetsplan. hvordan skal jeg fylle ut meldekortet riktig? Meldekort perioden var fra 10 august til 22 august. Anonymkode: 2dea3...424
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Forskjellige folk har forskjellige meldekort. Hvilket spørsmål er det du lurer på? Og du kan spørre veileder om dette på mandag. Du trenger ikke å levere meldekortet i dag selv om det er tilgjengelig. Aktivitetsplan kan du vel sette opp selv, hvis jeg husker riktig. Gå til "min aktivitetsplan" og fyll inn. Anonymkode: 28e94...b6f
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august https://www.nav.no/send-meldekort-aap#hvordan heldigvis har nav forklaring til ditt spørsmål Anonymkode: f9534...e31 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Jeg har hatt aap i 7 mnd. Har ingen avtalt aktivitet så jeg krysser av for nei. Samtidig så går jeg til fysioterapeut to ganger i uka og det har jeg gjort i over ett år. Anonymkode: 71f93...131
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå