AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Inspirert av en annen tråd her, men litt annen problemstilling. Jeg skal gifte meg neste år. Samboer vil ha mange gjester, mens jeg kunne i grunn droppet hele selskapet. Ble god venn med tre stk på studiet i sin tid. Den ene avlyste mye rett før vi skulle treffes, noe som ble til at de to andre tok mer og mer avstand fra henne. Jeg beholdt kontakten med henne. Likevel har hun sitt miljø og sine venner på en annen kant. De to andre har jeg såpass mye kontakt med at vi møtes til lunsj og de skal være toastmastere i bryllupet. Hun andre hadde jeg ikke sett på to år, da jeg endelig kom meg til henne i sommer. Også da avlyste hun samme dag, og utsatte det til dagen etter. Hun sa hun hadde god tid. Jeg kjørte en time og fikk vært der i litt over en time før hun plutselig måtte på jobb og sendte meg hjem. Jeg har ikke hørt fra henne siden. Dette var i starten av juli. Jeg har ikke noe behov for å invitere henne i selskapet, men da jeg ble forlovet var vi noe nærmere hverandre og jeg tenkte det var en selvfølge at hun kom. Vet ikke hvilket inntrykk hun selv sitter med. Nå lurer jeg på om jeg bare skal la henne seile sin egen sjø dersom jeg ikke hører noe fra henne innen jul. Har ingen behov for å ha henne der og bryr meg heller ikke om hun blir sur eller det ødelegger vennskapet. - da hun ikke har noe kontakt med meg uansett. Det kan ta henne flere virkedager å svare om jeg tar kontakt. Anonymkode: c5f7d...d98
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden En så perifer venninne som du attpåtil føler du ikke har behov for å ha der, hadde jeg ikke giddet å invitere nei. Anonymkode: 1edab...321 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Det hadde blitt et nej fra mej Anonymkode: 05716...db1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Det er det magefølelsen min sier ja, men så er jeg redd det virker rart utad… Da jeg møtte henne sist, så syns hun det var merkelig at vi møttes uten henne. Anonymkode: c5f7d...d98
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Har du allerede invitert henne da dere ble forlovet. Dersom ikke er det ikke noen grunn til å invitere nå. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er det magefølelsen min sier ja, men så er jeg redd det virker rart utad… Da jeg møtte henne sist, så syns hun det var merkelig at vi møttes uten henne. Anonymkode: c5f7d...d98 Du kan si til henne at dere føler dere nedprioritert når hun avlyser i siste liten og ikke tar initiativ selv. Anonymkode: 0c51c...045
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du allerede invitert henne da dere ble forlovet. Dersom ikke er det ikke noen grunn til å invitere nå. Anonymkode: 0c51c...045 Det er det jeg ikke husker… om vi har snakket om det. Så spørsmålet er om jeg bare skal vente til jul, om jeg ikke hører noe fra henne, så tenker jeg at vi bare har mistet kontakten. Og at det er svar nok på spørsmålet mitt. Jeg har pleid å være den som har tatt kontakt, mens hun har mast på at jeg må komme på besøk. Men så har jeg drøyd det fordi jeg har følt meg nedprioritert tidligere. Anonymkode: c5f7d...d98 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Hvis det finnes en sjanse for at du har invitert henne og glemt det, så hadde jeg invitert henne for sikkerhets skyld. Anonymkode: 8dfe3...5fb
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det finnes en sjanse for at du har invitert henne og glemt det, så hadde jeg invitert henne for sikkerhets skyld. Anonymkode: 8dfe3...5fb Ja, kan jo hende hun velger å ikke komme☺️ Vurderer egentlig å spørre henne om hun hadde kommet om jeg inviterte henne, men samtidig så syns jeg det blir litt rart igjen også. I tillegg har hun en samboer, som jeg lurer på om jeg må invitere så hun ikke kommer alene? De to andre hun kjenner vil jo være opptatt med sine toastmasteroppgaver… Anonymkode: c5f7d...d98
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ikke invitert henne, men jeg hadde også avsluttet det vennskapet. Anonymkode: 1a407...d6a 1
Ibot Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Du får mest sannsynlig et nei fra henne om hun blir bedt. Jeg hadde nok invitert henne, dersom jeg hadde ønsket å beholde henne som venn. Takker hun nei, hadde jeg ikke giddet å legge mer anstrengelse i å holde relasjonen gående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå