AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg skal besøke familie i Frankrike. Skal reise fra Trondheim. Har ikke bestilt billetter ennå, men tenkte kanskje å reise i neste uke. Men hvordan blir det med streiken? Kanskje jeg bør vente? Jeg trenger ikke å reise akkurat nå uansett Anonymkode: d7a18...3e9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Streiken er over innen neste uke . Blir tvungen lønnsnemd i løpet av uka. Fly er såpass viktig at de ikke kan øke streiken uten fare for liv. Anonymkode: 198d1...e18
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Streiken er over innen neste uke . Blir tvungen lønnsnemd i løpet av uka. Fly er såpass viktig at de ikke kan øke streiken uten fare for liv. Anonymkode: 198d1...e18 Så da venter jeg litt med å bestille Anonymkode: d7a18...3e9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så da venter jeg litt med å bestille Anonymkode: d7a18...3e9 Nei, du kjøper nå. Er du tett i knollen? Anonymkode: aa759...1d5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, du kjøper nå. Er du tett i knollen? Anonymkode: aa759...1d5 Hva er poenget med å være frekk? Anonymkode: d0d52...5e9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da venter jeg litt med å bestille Anonymkode: d7a18...3e9 Hadde kjøpt nå. Kan være rimligere og du får tilbake lengene hvis flyet kanseleres. Anonymkode: 198d1...e18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå