AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Du MÅ velge: er svettelukt eller sterk parfymelukt verst? Anonymkode: 35654...3d0
visp Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Parfymelukt. Det verste er på restauranter og lignende. Det legger seg et lag over maten. Folk bruker altfor mye parfyme. 8 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Svettelukt helt klart. Men en blanding av sterk svette og parfyme er noe av den verste lukta. Anonymkode: 89bd8...cca 3
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Hvis jeg måtte velge, svette. Men fy F parfyme kan lukte alldeles grusomt Anonymkode: ae173...f05
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Parfyme, uten tvil! Nyheter | Noen blir så syke av parfyme at de må forlate arbeidsplassen Anonymkode: 993c6...912 2 1
Hensatt Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Verst: Parfyme Nest verst: Svettelukt overdekket av parfyme eller deodorant Tredje verst: Gammel svette og/eller deodorant med lukt/parfyme Nest best: Fersk svettelukt Best lukt: Nydusjet kroppslukt med lite til ingen såpelukt. 2 1
Hensatt Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Hensatt skrev (3 minutter siden): Verst: Parfyme Nest verst: Svettelukt overdekket av parfyme eller deodorant Tredje verst: Gammel svette og/eller deodorant med lukt/parfyme Nest best: Fersk svettelukt Best lukt: Nydusjet kroppslukt med lite til ingen såpelukt. Vil bare legge til: Fravær av lukt er kanskje oppe og lukter på "best lukt" 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du MÅ velge: er svettelukt eller sterk parfymelukt verst? Anonymkode: 35654...3d0 Sterk svettelukt og sterk parfymelukt er like ille. Anonymkode: 0c2a0...21d 1
Strigiformes Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du MÅ velge: er svettelukt eller sterk parfymelukt verst? Anonymkode: 35654...3d0 Parfyme. Da nyser jeg i ett kjør. Det er så slitsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august Svettelukt er ekkelt, men så snart kilden er utenfor luktefeltet er problemet løst. Parfymelukt gir meg ofte hodepine og ubehag i luftveiene som kan vare en stund etter eksponering, så.. I så måte er parfyme verst. Anonymkode: 062b3...425 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august Hensatt skrev (18 timer siden): Verst: Parfyme Nest verst: Svettelukt overdekket av parfyme eller deodorant Tredje verst: Gammel svette og/eller deodorant med lukt/parfyme Nest best: Fersk svettelukt Best lukt: Nydusjet kroppslukt med lite til ingen såpelukt. Dette er samme rangering jeg ville puttet det i. Anonymkode: fa2b5...837 2
Hatsumomo Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2026 den 22.16): Du MÅ velge: er svettelukt eller sterk parfymelukt verst? Anonymkode: 35654...3d0 Svettelukt 1
Vaermina Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Hvorfor MÅ man velge 😅 begge deler er helt forjævlig hvis det er for mye. Litt svettelukt er verre enn litt parfymeluklukt. Så da velger jeg vel svetten, da.
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august Ja takk, begge deler. Lukten av sur ræv svette blandet med billig parfyme. Anonymkode: 84ba6...c5b
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august Parfyme er verst! Svettelukt får meg til å tenke "uffda, dette lukter vondt" og så glemmer jeg det like fort, mens parfyme kan ødelegge hele dagen fordi det er så overveldende og påtrengende. Parfyme smitter av på andre gjenstander og klær i nærområdet, og henger igjen i lufta lenge etterpå. Det gjør ikke svettelukt. Dessuten er svettelukt lettere å vaske bort og bli kvitt. Jeg har aldri opplevd å gå rundt med andres svettelukt på meg etter å ha vært ute blant folk, men har opplevd flere ganger å få andres parfyme på meg. Det finnes alt for mange skikkelig stygge parfymer og folk som enten bruker for mye eller feil parfyme som ikke passer til dem. Det er også noe med det at svettelukt ofte er et uhell eller tegn på fysiske eller psykiske problemer, mens parfymelukt er selvvalgt. Anonymkode: 673eb...0d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå