Zerosugar Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Fikk ideen om å lage ny tråd, etter å ha lest tråden om andre sine favoritt-bher. Jeg har str 80a og syns det er helt ekstremt lite utvalg på zalando, som jo skal ha en del forskjellige merker å velge mellom. Andre med samme str? Hvilke bher liker dere og hvor handler dere? Og ca pris? Jeg er litt der at jeg syns det er helt hinsides å bruke 800 kr på en bh til de små puppene mine 🙈
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Kjøper på Cubus. Der koster de 199-249,-, og de har ofte 3 for 2. Anonymkode: 7cd6b...fee
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august Har sett det på Cubus. Jeg har også en vanskelig str (65E) og jeg finner BH-er på Cubus. Anonymkode: f2ebb...caa
Zerosugar Skrevet 21. august Forfatter #4 Skrevet 21. august Ok! Skal definitivt sjekke ut Cubus sine 👍
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Jeg bruker str 125 AA, jeg er dritfeit og med nesten ingen pupper, må alltid tråle utenlandske nettbutikker for å finne noen BHer, skikkelig kjipt! Bør nok få meg en brystforstørring, går jeg ned i vekt så ender jeg sikkert opp med innoverpupper tenker jeg 🫣 Anonymkode: dc9a7...223
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bruker str 125 AA, jeg er dritfeit og med nesten ingen pupper, må alltid tråle utenlandske nettbutikker for å finne noen BHer, skikkelig kjipt! Bør nok få meg en brystforstørring, går jeg ned i vekt så ender jeg sikkert opp med innoverpupper tenker jeg 🫣 Anonymkode: dc9a7...223 Hvilke utenlandske nettbutikker får du tak i disse? Aldri hørt om, og tror ikke på det. Hvis du er helt flatbrystet , hvorfor trenger du bh? Hvordan er det mulig å ha så mye fett på kroppen og ingenting på puppene? Anonymkode: c543f...412
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 12.10): Hvilke utenlandske nettbutikker får du tak i disse? Aldri hørt om, og tror ikke på det. Hvis du er helt flatbrystet , hvorfor trenger du bh? Hvordan er det mulig å ha så mye fett på kroppen og ingenting på puppene? Anonymkode: c543f...412 Jeg har bare 1 fin bh i denne størrelsen, måtte ty til ebay for å finne, men ellers så går jeg bare med sportsbh, grunnen til at jeg går med bh er pga niplene stikker så stygt ut og det synes gjennom klærne. Anonymkode: dc9a7...223
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har bare 1 fin bh i denne størrelsen, måtte ty til ebay for å finne, men ellers så går jeg bare med sportsbh, grunnen til at jeg går med bh er pga niplene stikker så stygt ut og det synes gjennom klærne. Anonymkode: dc9a7...223 Ok. Jobber i undertøysbutikk og har aldri hørt om den str. skjønner det er vanskelig å finne ja, men trodde og det var tull. For nippes kan man jo bruke nippel covers . Jeg googler str , og finner det ingen steder. Anonymkode: c543f...412
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå