Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk ideen om å lage ny tråd, etter å ha lest tråden om andre sine favoritt-bher. 

Jeg har str 80a og syns det er helt ekstremt lite utvalg på zalando, som jo skal ha en del forskjellige merker å velge mellom. 

Andre med samme str? Hvilke bher liker dere og hvor handler dere? Og ca pris? Jeg er litt der at jeg syns det er helt hinsides å bruke 800 kr på en bh til de små puppene mine 🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper på Cubus. Der koster de 199-249,-, og de har ofte 3 for 2. 

Anonymkode: 7cd6b...fee

AnonymBruker
Skrevet

Har sett det på Cubus. Jeg har også en vanskelig str (65E) og jeg finner BH-er på Cubus. 

Anonymkode: f2ebb...caa

Skrevet

Ok! Skal definitivt sjekke ut Cubus sine 👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker str 125 AA, jeg er dritfeit og med nesten ingen pupper, må alltid tråle utenlandske nettbutikker for å finne noen BHer, skikkelig kjipt! Bør nok få meg en brystforstørring, går jeg ned i vekt så ender jeg sikkert opp med innoverpupper tenker jeg 🫣

Anonymkode: dc9a7...223

Skrevet

KappAhl har også bh'er i den str. Ofte 3 for 2.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg bruker str 125 AA, jeg er dritfeit og med nesten ingen pupper, må alltid tråle utenlandske nettbutikker for å finne noen BHer, skikkelig kjipt! Bør nok få meg en brystforstørring, går jeg ned i vekt så ender jeg sikkert opp med innoverpupper tenker jeg 🫣

Hvilke utenlandske nettbutikker får du tak i disse? Aldri hørt om, og tror ikke på det. Hvis du er helt flatbrystet , hvorfor trenger du bh? Hvordan er det mulig å ha så mye fett på kroppen og ingenting på puppene? 

Anonymkode: c543f...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2026 den 12.10):

Hvilke utenlandske nettbutikker får du tak i disse? Aldri hørt om, og tror ikke på det. Hvis du er helt flatbrystet , hvorfor trenger du bh? Hvordan er det mulig å ha så mye fett på kroppen og ingenting på puppene? 

Jeg har bare 1 fin bh i denne størrelsen, måtte ty til ebay for å finne, men ellers så går jeg bare med sportsbh, grunnen til at jeg går med bh er pga niplene stikker så stygt ut og det synes gjennom klærne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har bare 1 fin bh i denne størrelsen, måtte ty til ebay for å finne, men ellers så går jeg bare med sportsbh, grunnen til at jeg går med bh er pga niplene stikker så stygt ut og det synes gjennom klærne.

Ok. Jobber i undertøysbutikk og har aldri hørt om den str. skjønner det er vanskelig å finne ja, men trodde og det var tull. For nippes kan man jo bruke nippel covers . Jeg googler str , og finner det ingen steder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...