Gå til innhold

Dere som har liftgardiner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bytter dere noen gang til andre farger ol? Funker de om hverandre, eller må man da bytte fester og lignende hvis man vil endre farge? Vurdere å bytte til dette d ajeg føler det gir et litt renere/ryddigere inntrykk enn gardiner her...

Anonymkode: 233e2...626

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bytter dere noen gang til andre farger ol? Funker de om hverandre, eller må man da bytte fester og lignende hvis man vil endre farge? Vurdere å bytte til dette d ajeg føler det gir et litt renere/ryddigere inntrykk enn gardiner her...

Ingen?

Skrevet

Har ikke sett luftgardiner siden 2010, jeg. Den gang hadde jeg flere jeg byttet på. Nå har jeg ikke gardiner, synes bare de samler støv. Har plissé der det kan  ære innsyn og/eller sol. 

AnonymBruker
Skrevet
Kålrota skrev (2 minutter siden):

Har ikke sett luftgardiner siden 2010, jeg. Den gang hadde jeg flere jeg byttet på. Nå har jeg ikke gardiner, synes bare de samler støv. Har plissé der det kan  ære innsyn og/eller sol. 

passer liksom ikke uten noe her føler jeg. Men gardinene føles rotete/i veien...

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 forskhellige farger i samme serie fra kid, de kan byttes, har samme fester.

Synes hjem uten gardiner er kalde og upersonlige. 

Anonymkode: d2538...347

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...