AnonymBruker Skrevet i går, 18:03 #1 Skrevet i går, 18:03 Bytter dere noen gang til andre farger ol? Funker de om hverandre, eller må man da bytte fester og lignende hvis man vil endre farge? Vurdere å bytte til dette d ajeg føler det gir et litt renere/ryddigere inntrykk enn gardiner her... Anonymkode: 233e2...626
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bytter dere noen gang til andre farger ol? Funker de om hverandre, eller må man da bytte fester og lignende hvis man vil endre farge? Vurdere å bytte til dette d ajeg føler det gir et litt renere/ryddigere inntrykk enn gardiner her... Anonymkode: 233e2...626 Ingen? Anonymkode: 233e2...626
Kålrota Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Har ikke sett luftgardiner siden 2010, jeg. Den gang hadde jeg flere jeg byttet på. Nå har jeg ikke gardiner, synes bare de samler støv. Har plissé der det kan ære innsyn og/eller sol.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Kålrota skrev (2 minutter siden): Har ikke sett luftgardiner siden 2010, jeg. Den gang hadde jeg flere jeg byttet på. Nå har jeg ikke gardiner, synes bare de samler støv. Har plissé der det kan ære innsyn og/eller sol. passer liksom ikke uten noe her føler jeg. Men gardinene føles rotete/i veien... Anonymkode: 233e2...626
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Har 3 forskhellige farger i samme serie fra kid, de kan byttes, har samme fester. Synes hjem uten gardiner er kalde og upersonlige. Anonymkode: d2538...347 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå