AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:44 #1 Skrevet fredag kl. 17:44 Jeg er lærer, og går dermed hele dagene. Nå har jeg undervisning i et bygg hvor gulvet nok er hardere enn jeg er vant med og jeg har fått så vondt i hælene. Jeg er på beina hele dagen, og går mye, men det er jo aldri mer enn to meter av gangen - så dermed tror jeg at ganglaget mitt i klasserommet også ikke er ideelt. Jeg tror jeg tråkker hardere på hælen enn jeg gjør om jeg går med lengre skritt. Er det noen som har tips til gode sko? Jeg veksler mellom å gå ute og inne, så det må være vanlige utesko, ikke kun sko som kan brukes innendørs. Anonymkode: 27356...a05
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:25 #2 Skrevet fredag kl. 19:25 Hoka eller Gaitline, om vanlige sneakers ikke er nok som f.eks fra New balance. Anonymkode: e84e7...883
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:12 #3 Skrevet lørdag kl. 11:12 Asics gel nimbus var som å gå på skyer for mine ben. Jeg brukte de flere timers gange når jeg var å reiste sist. Anonymkode: 1497f...bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå