AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg elsker å dra på konserter. Både store og små konserter. Hver gang spørr jeg en venninne om hun blir med. Hun sier ja kanskje 1 av 20 ganger jeg spørr. Bør jeg ta hintet på at hun ikke har så lyst som meg å dra? Anonymkode: c35c9...ef0
FionaLi Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Ja, ta hintet. Jeg har blitt spurt flere ganger, blitt med en gang, nå har jeg sagt flere ganger at det ikke passer. Jeg håper hun heller kan gå med noen som liker konserter.
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Ja, det bør du. Kanskje hun ikke er så glad i p gå på konserter. Anonymkode: bf204...7a8
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august FionaLi skrev (6 minutter siden): Ja, ta hintet. Jeg har blitt spurt flere ganger, blitt med en gang, nå har jeg sagt flere ganger at det ikke passer. Jeg håper hun heller kan gå med noen som liker konserter. Hun sier aldri at hun ikke har lyst. Men at det ikke passer Anonymkode: c35c9...ef0
Mezzosoprena Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg elsker å dra på konserter. Både store og små konserter. Hver gang spørr jeg en venninne om hun blir med. Hun sier ja kanskje 1 av 20 ganger jeg spørr. Bør jeg ta hintet på at hun ikke har så lyst som meg å dra? Anonymkode: c35c9...ef0 Ja. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun sier aldri at hun ikke har lyst. Men at det ikke passer Anonymkode: c35c9...ef0 Det er nok ikke mange som har ryggrad nok til å faktisk si at de ikke har lyst. Men du vet heller ikke om det faktisk passer, heller da. Hvis hun er en venninne så kan du vel bare prate med henne?
FionaLi Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hun sier aldri at hun ikke har lyst. Men at det ikke passer Anonymkode: c35c9...ef0 Det sier jeg også. Men jeg har egentlig ikke lyst, og vil ikke såre henne.
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august Mezzosoprena skrev (10 minutter siden): Ja. Det er nok ikke mange som har ryggrad nok til å faktisk si at de ikke har lyst. Men du vet heller ikke om det faktisk passer, heller da. Hvis hun er en venninne så kan du vel bare prate med henne? Det er sant. Jeg er kanskje ikke så flink til det selv heller. Har lyst å bli flinkere til det 😉 Anonymkode: c35c9...ef0
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Ja, kanskje du kan spørre henne selv? Om det er noe annet dere heller kan finne på sammen? Anonymkode: c5fc4...136
Mangosalsa Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august FionaLi skrev (1 time siden): Det sier jeg også. Men jeg har egentlig ikke lyst, og vil ikke såre henne. Er det ikke mye bedre å si at du ikke er noe glad i å gå på konsert og foreslå noe annet dere kan gjøre sammen? Mye mindre sårende enn at det aldri passer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå