Gå til innhold

Strap on-tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann med en kvinne som vil oppleve dobbel penetrering, men ikke med en annen mann. Jeg har foreslått trekant, men det var ikke aktuelt for henne. Greit nok det. Vi har hatt sex hvor jeg knuller henne både med min kuk og bruker en dildo samtidig, men det er ikke helt det hun er ute etter. Det blir fort kronglete om jeg skal bruke hendene til å holde dildoen, og hun vil gjerne slippe å bruke dildoen selv slik at hun bare kan gi seg hen og nyte uten å fokusere på noe annet enn akkurat det. Finnes det en type strap on jeg kan bruke for å penetrere både med en dildo og kuken min samtidig? Har prøvd å lete litt på nett, men har ikke funnet noe, så spør her om det kanskje er noen som har noen tips.

Anonymkode: 14b8d...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er en mann med en kvinne som vil oppleve dobbel penetrering, men ikke med en annen mann. Jeg har foreslått trekant, men det var ikke aktuelt for henne. Greit nok det. Vi har hatt sex hvor jeg knuller henne både med min kuk og bruker en dildo samtidig, men det er ikke helt det hun er ute etter. Det blir fort kronglete om jeg skal bruke hendene til å holde dildoen, og hun vil gjerne slippe å bruke dildoen selv slik at hun bare kan gi seg hen og nyte uten å fokusere på noe annet enn akkurat det. Finnes det en type strap on jeg kan bruke for å penetrere både med en dildo og kuken min samtidig? Har prøvd å lete litt på nett, men har ikke funnet noe, så spør her om det kanskje er noen som har noen tips.

Hei. Har ikke anelse om hvordan dette skal løses men ville bare fortelle hvor heldig jeg synes du er å ha en slik kvinne for partner. 

Chearish that treasure ❤️

Anonymkode: d85e8...25f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nettopp søkt på det samme. Jeg vil ha DP der han er i analen og dildo i vagina. 

For dette er det ikke tradisjonelle strap-ons som gjelder men penisring med dildo (fås kjøpt). Dersom du mener omvendt er det sele med ring for løs dildo. 

Søk double penetration c*ck ring eller strap on for men.

Anonymkode: 33b33...cf0

Skrevet

Vil bare si at hun er heldig som har deg. Det er skikkelig deilig!

K49

Anonymkode: 5502f...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...