Gå til innhold

Fremhevede innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norges tøffeste med Norges kleineste programleder (han med bjørnungeskinnet). Utrolig at fyren hyres inn til sånn jobb.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Caniggia skrev (47 minutter siden):

Norges tøffeste med Norges kleineste programleder (han med bjørnungeskinnet). Utrolig at fyren hyres inn til sånn jobb.

Enig. Programmet har tapt seg kraftig etter at han ble med. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Anniken, 24år. Allerede full av filler og botox i ansiktet, trist :( 

Endret av Kalkula
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Eyr skrev (På 29.8.2026 den 23.02):

Enig. Programmet har tapt seg kraftig etter at han ble med. 

Hva er det som har tapt seg? 

Underholdningsverdien er jo minst like høy som den var før, spør du meg.

Man kan mislike Isak som menneske og bjørnejeger, men likevel like ham som programleder. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Kalkula skrev (15 timer siden):

Anniken, 24år. Allerede full av filler og botox i ansiktet, trist :( 

Ja, rent utseendemessig syns jeg Lea(alpinisten) er den peneste av årets deltagere. Men Tora er også ganske sjarmerende. 

• Liker 2
Skrevet
Real Virtuality skrev (31 minutter siden):

Hva er det som har tapt seg? 

Underholdningsverdien er jo minst like høy som den var før, spør du meg.

Man kan mislike Isak som menneske og bjørnejeger, men likevel like ham som programleder. 

Synes bare han er en dårlig programleder. 

• Liker 1
Skrevet
Real Virtuality skrev (10 timer siden):

Ja, rent utseendemessig syns jeg Lea(alpinisten) er den peneste av årets deltagere. Men Tora er også ganske sjarmerende. 

Ingen av disse bryr seg om folk på internett synes de er pene eller ei. Hvorfor er det et diskusjonstema i det hele tatt? Fordi de er jenter? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
anonymLala skrev (1 minutt siden):

Ingen av disse bryr seg om folk på internett synes de er pene eller ei. Hvorfor er det et diskusjonstema i det hele tatt? Fordi de er jenter? 

Nei, og hvem bryr seg om at de ikke bryr seg?

Jeg kom med min mening ifb med at noen andre kommenterte Annikens botox- og fillerbruk. (Hun bryr seg trolig om eget utseende, siden hun bruker slike metoder.)

Du står btw fritt til å si hvilken gutt du syns er kjekkest e.l.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Real Virtuality skrev (6 minutter siden):

Nei, og hvem bryr seg om at de ikke bryr seg?

Jeg kom med min mening ifb med at noen andre kommenterte Annikens botox- og fillerbruk. (Hun bryr seg trolig om eget utseende, siden hun bruker slike metoder.)

Du står btw fritt til å si hvilken gutt du syns er kjekkest e.l.

Dette er sånn som de fort kan lese, og jo, folk påvirkes av kommentarer på internett. Det er en ukultur. Synes det er synd det er det som får fokuset og at det er så ‘’ok’’ å objektifisere unge folk som deltar i et program som handler om noe helt annet. Anikken er jo ei helt rå jente som burde sees opp til for de prestasjonene hun står for der.

Endret av anonymLala
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg aner dessverre konturene av at det snikinnføres "sosialt spill" som ikke har noe med om de er tøffe eller ikke. Dette burde være et rent konkuranse program som ikke har noe med "hvem som er best likt" eller allianser. TV2 har jo innført det i alle sine konsept så jeg kan skjønne at NRK prøver seg, men kan vi ikke for guds skyld ha et program som ikke handler om "det sosiale spillet".. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Marvinshjem skrev (25 minutter siden):

Jeg aner dessverre konturene av at det snikinnføres "sosialt spill" som ikke har noe med om de er tøffe eller ikke. Dette burde være et rent konkuranse program som ikke har noe med "hvem som er best likt" eller allianser. TV2 har jo innført det i alle sine konsept så jeg kan skjønne at NRK prøver seg, men kan vi ikke for guds skyld ha et program som ikke handler om "det sosiale spillet".. 

Dette er et underholdningsprogram. Da må det selvsagt inneholde noe sosialt spill.

• Nyttig 1
Skrevet
Real Virtuality skrev (11 minutter siden):

Dette er et underholdningsprogram. Da må det selvsagt inneholde noe sosialt spill.

Det må jo ikke det. Underholdningsprogram er ikke ensbetydene med sosialt spill. De har jo klart å lage 6 sesonger tidligere som baserer seg på prestasjoner uten utstemningsmekanismer.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Marvinshjem skrev (6 timer siden):

Helt enig, og det tar så sykt stor plass nå?? Episode fem og alle deltakerne har ikke møttes engang, de skal bare ta valg hele tiden? En hel episode som bare handler om guttene, der halve handler om at de spekulerer (og deretter furter) rundt valget. Og så skal jentene bruke en halv episode på å velge partner. Dritkjedelig! Hvorfor skal folk hele tiden "reddes" og velges frem og tilbake i det hele tatt? Brenne trefigurer, uææh.

Det burde være enkelt, duell mellom de to i bunn, en av dem ut. 

Jeg ser ikke på dette for dramaets skyld, men fordi jeg er fascinert av hva folk som er sprekere enn meg får til med kroppen, og jeg liker å se hva slags utfordringer de kommer opp med. Utstemming og allianser er det mer enn nok av i alt annet av reality om dagen.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
os Maxilla skrev (26 minutter siden):

Helt enig, og det tar så sykt stor plass nå?? Episode fem og alle deltakerne har ikke møttes engang, de skal bare ta valg hele tiden? En hel episode som bare handler om guttene, der halve handler om at de spekulerer (og deretter furter) rundt valget. Og så skal jentene bruke en halv episode på å velge partner. Dritkjedelig! Hvorfor skal folk hele tiden "reddes" og velges frem og tilbake i det hele tatt? Brenne trefigurer, uææh.

Det burde være enkelt, duell mellom de to i bunn, en av dem ut. 

Jeg ser ikke på dette for dramaets skyld, men fordi jeg er fascinert av hva folk som er sprekere enn meg får til med kroppen, og jeg liker å se hva slags utfordringer de kommer opp med. Utstemming og allianser er det mer enn nok av i alt annet av reality om dagen.

Akkurat det med å redde har vel vært der fra starten? I alle fall siden Jørgine overtok (sesong 3?), fra de begynte å være på Albuskjell.

• Liker 2
Skrevet (endret)
anonymLala skrev (7 timer siden):

Dette er sånn som de fort kan lese, og jo, folk påvirkes av kommentarer på internett. Det er en ukultur. Synes det er synd det er det som får fokuset og at det er så ‘’ok’’ å objektifisere unge folk som deltar i et program som handler om noe helt annet. Anikken er jo ei helt rå jente som burde sees opp til for de prestasjonene hun står for der.

Så enig med deg. Helt tragisk å diskutere utseendet til disse råtøffe jentene som er med, som om det spiller noen som helst rolle. En skikkelig uting at kvinner alltid reduseres til hvordan de ser ut. 

Endret av Undrende123
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Ryddet for avsporing og brukerdebatt.

daemi, mod.

Skrevet
NedOpp skrev (4 timer siden):

Akkurat det med å redde har vel vært der fra starten? I alle fall siden Jørgine overtok (sesong 3?), fra de begynte å være på Albuskjell.

Jeg husker at det har vært sånn, men ikke at det har tatt så stor plass i programmet før. Og jeg ser bare ikke hensikten med det, utover å skape drama. Poenget bør da være at de som gjør det best kommer videre, ikke de som har de rette vennene, eller de som passer inn i planene til den som bestemmer akkurat da

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
os Maxilla skrev (På 5.9.2026 den 0.04):

Jeg husker at det har vært sånn, men ikke at det har tatt så stor plass i programmet før. Og jeg ser bare ikke hensikten med det, utover å skape drama. Poenget bør da være at de som gjør det best kommer videre, ikke de som har de rette vennene, eller de som passer inn i planene til den som bestemmer akkurat da

Er så enig. Kan ikke noen program bare være rett frem prestasjon -> resultat? Spesielt program hvor prestasjon er hele formålet.

• Liker 3
Skrevet

Synes det kunne vært med noen i 30åra også...veldig unge deltakere!

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...