AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Er dette bra biler ? Ligner på MB men billigere Anonymkode: b0297...669
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Smart er i dag eid av Geely og MB, der ergonomi og betjening er ganske lik sistnevnte. Det er gode biler som får flotte anmeldelser. Spørsmålet man må stille seg er om man ønsker kinesisk bil, ellers er de nokså konkurransedyktige på pris og funksjoner. Anonymkode: c2b44...a2e
Mardina Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Jeg lånte en 2006 Smart Forfour (ikke elektrisk) for et par år siden. Det var aldri noe tull med den. Smart eies av b.l.a Mercedes, så det er gode og pålitelige biler. Skulle jeg hatt en ny elbil nå, så hadde nok Smart stått på listen. Liker bilene godt.
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Jeg har kjøpt meg Smart #5 Brabus, og er kjempefornøyd. Den ble kåret til årets bil at Motor i sommer. Den har god plass, er utrolig god å kjøre, stillegående med god komfort. Men den er fr farlig rask. Den lader veldig raskt, selv om jeg stort sett lader den hjemme. Den har mange likheter med Mercedes. Det er ikke den mest energieffektive elbilen, men den har stort batteri. Den går like langt som oppgitt nå på sommeren (faktisk litt lengre). Jeg synes den er herlig annerledes i en verden der alle elbiler stort sett er runde og strømlinjeformet. Jeg elsker Smarten min så langt. 🥰 Anonymkode: fdd36...ad3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå