Gå til innhold

Hvordan er panteren i deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater å pante flasker. Men på et tidspunkt så må jeg. Har desverre ingen automater jeg bare kan tømme sekken i, her jeg bor. Så da blir det en seanse da. Jeg begynner, blir gal av at det er lesefeil etter lesefeil. Inn og ut. Så kommet det SELVSAGT alltid en med en liten pose og stiller seg bak meg. Sukker tungt, står og står. Det stresser meg vanvittig. Har han to flasker og jeg en sekk, så tilbyr jeg meg å avbryte for å bli kvitt vedkommende. Det funker. Men vanligvis har de jo gjerne en pose eller to selv, og får da være grenser for hvor mye jeg skal gå til og fra i mitt hatprosjekt. Hallvveis i forbannelsen er gjerne sekk på andre siden full, må lete etter butikktilsatt, og person bak står og står. Gjerne kommer det en til. De huffer like hardt. Og nå skal jeg komme til poenget. Kommer du inn med en liten pose som vil gi deg akkurat nok penger til å kjøpe hjørnet på en freia melkesjokolade og monsteret (meg) står med sekker som kan tømme hele 40% nedsattboksen, hvorfor står du der og følger med på antall ølbokser og brusflasker jeg har (ja, jeg ser deg i den blanke fronten) i stedet for å bare sette posen fra deg, handle, og ta den etterpå? Jeg setter alltid matt fra meg sekken og lusker rundt automaten til det ikke er kø. Ilandsproblem, jeg vet. Men  hva er det det pleier å sies på KG? Er det MEG det er noe galt med? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, der er noe galskap ved deg

Anonymkode: debd5...a17

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de man tømmer hele greia i er oppskrytt. 
Prøver å pante når det er lite folk i butikken, min har to automater så jeg lar meg ikke stresse om den ene går full eller det kommer noen med en boks. 

Mitt tips er å pante oftere. Ikke la det hope seg opp. 

Anonymkode: a0fff...a15

AnonymBruker
Skrevet

Handle først og pante etterpå gir jo ikke mening hvis man har tenkt å bruke panten på det man skal kjøpe.

Er for øvrig enig i at det er noe herk å pante, selv om jeg kanskje ikke kvier meg like mye som deg. Nå er heldigvis ungene så store at de blir overlykkelige over å få panten til å kjøpe seg godteri for 😅

Anonymkode: 730a3...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir helst bort panten til div skoleklasser/unger som samler pant for idrett. Minst mulig jobb for meg. Ellers bruker jeg å gå med 2-3 handleposer innimellom så det ikke hoper seg opp. For det der å stå og pante en hel søppelsekk++ gidder jeg faktisk ikke. 

Anonymkode: a15c9...e6b

Skrevet

Har ikke det problemet, drikker ikke brus, så det blir ingen flasker å pante.😉

Anonymkode: 6d126...a64

Skrevet

Åh det er så stress med ventende folk, jeg går ikke for å pante ser jeg noen står der og virkelig hater å være til bry om noen kommer. Har ikke opplevd noen sukke da, men det var såå kleint når det tok 100 år for mine flasker å gomle i den automatiske trommelen mens vi bare sto der stille 😐 i sånn 10 min eller mer. Lol.

Anonymkode: fdb7c...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...