AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Skal tåkelys bestandig stå på? Jeg ser flere som kjører med det på dagtid uten tåke. Anonymkode: f15c8...573
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du kan bruke tåkelys istede for nærlys men aldri sammen. Du kan ikke bruke tåkelys og langlys samtidig heller med mindre det er svært lav fart Anonymkode: d9cb5...de9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden På min bil hvis jeg har lyst stående på auto så er det tåkelys/spredee nede som kommer på i dagslys Anonymkode: 343d0...ec5
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #4 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På min bil hvis jeg har lyst stående på auto så er det tåkelys/spredee nede som kommer på i dagslys Anonymkode: 343d0...ec5 Hvordan vet jeg om min bil har tåkelys som kommer på når lys står på auto? Anonymkode: f15c8...573
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #5 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan vet jeg om min bil har tåkelys som kommer på når lys står på auto? Anonymkode: f15c8...573 Hos meg lyser det ikke ho hovedlykt men i de under på spoiler når den står på auto, når det er skumring eller gråvær eller inn i tunel slår det opp til hovedlykt. Jeg har subaru. Ser på bildet hvor jeg har merket Anonymkode: 343d0...ec5
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #6 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos meg lyser det ikke ho hovedlykt men i de under på spoiler når den står på auto, når det er skumring eller gråvær eller inn i tunel slår det opp til hovedlykt. Jeg har subaru. Ser på bildet hvor jeg har merket Anonymkode: 343d0...ec5 Jeg har denne. Anonymkode: f15c8...573
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #7 Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har denne. Anonymkode: f15c8...573 Kan være at ved å ha lys på auto at på dagslys at de nede i spoiler er de som lyser Anonymkode: 343d0...ec5
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #8 Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvordan vet jeg om min bil har tåkelys som kommer på når lys står på auto? Anonymkode: f15c8...573 I manualen til bilen står alt dette forklart. Anonymkode: 18f84...e7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå