AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Hvor ofte møtes dere, og hvor mye kontakt/kommunikasjon har dere mellom datene? Ca når bør man merke om dette gir følelser og noe mer, dvs en viss progresjon? Anonymkode: e027d...2d3
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Møtes ca en gang i uka eller når det passer med tanke på barn. Reiser på en liten tur hver 6-8 uke. Reiser på en lengre tur en gang i året. Sporadisk kontakt gjennom uka. Jeg har andre ting å fokusere på. Chatter for korte samtaler, ringer for dype samtaler. Personlig regel 1 Når jeg møter noen nye chatter jeg maks ei uke for å avklare om hun matcher meg godt nok til en date. Personlig regel 2 Mange drar hjem og kjenner på vibbene etter første date. Jeg dater minimum tre ganger før jeg kjenner på hva magefølelsen og kjemien sier. Det er rett og slett for lite informasjon å jobbe med etter bare en date. I flere tilfeller har jeg oppdaget kjemi og dypere connection etter date 3 hvor date 1 ikke ga meg noen slike vibber i det hele tatt. Etter minimum 4 måneder med ukentlige møter vil jeg si at man burde kjenne noen godt nok til å vurdere et forhold. Jeg velger imidlertid å gi det mye lengre tid for å at røttene skal få feste seg enda bedre. Anonymkode: 3d112...3b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå