AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg har de siste månedene blitt kjent med en mann som jeg begynner å få følelser for. Vi har tilbrakt en del tid sammen og registrert at vi er veldig like og har like interesser. Vi ler mye, erter hverandre og tuller mye, men jeg føler også på en veldig ro og trygghet når jeg er rundt han. Vi er i en form for arbeidsforhold som gjør at en av oss kan risikere å gå over en strek hvis vi går videre med dette, noe som gjør at det ikke vil være aktuelt før vi er ferdige. Men kjenner at jeg trenger litt hjelp til å se om det kanskje er håp for noe mer senere, eller om jeg bare mistolker situasjonene 😂 Han har gitt meg komplimenter med humor i situasjoner hvor mange gjerne ville svart så leit at det skjedde, så fælt etc. Han ber om råd rundt ting både i jobbsammenheng og privat som han tar til seg og følger opp, setter av tid til meg selv hvis han ikke er på jobb, oppholder seg mer i området mitt. Skjønner at det kanskje ikke er så lett å kunne si noe om situasjonen med det jeg har skrevet, men prøver å anonymisere det litt for begges del. Og burde jeg ta sjansen når arbeidsforholdet er ferdig? Kommer nok ikke til å møtes igjen etter det, men setter menn pris på at vi sjanser, eller villet skremme han bort? Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden):Han har gitt meg komplimenter med humor i situasjoner hvor mange gjerne ville svart så leit at det skjedde, så fælt etc. Anonymkode: 03d1a...ad9 Hva mente du med dette? For det høres jo ikke bra ut i mine øyer, det høres ut som lite empatisk respons...? Anonymkode: 33f93...647
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva mente du med dette? For det høres jo ikke bra ut i mine øyer, det høres ut som lite empatisk respons...? Anonymkode: 33f93...647 Jeg forstår at det kan fremstå sånn, men det er ikke sånn ment. F.eks. hvis han spør hvordan det går og jeg svarer med å si joa, så fortelle noe som har skjedd, så kan han svare at jeg ser bra ut selv om det har skjedd. Det kan virke rart, men jeg har veldig galgenhumor og kan stå å fortelle på en tullete måte selv. Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg forstår at det kan fremstå sånn, men det er ikke sånn ment. F.eks. hvis han spør hvordan det går og jeg svarer med å si joa, så fortelle noe som har skjedd, så kan han svare at jeg ser bra ut selv om det har skjedd. Det kan virke rart, men jeg har veldig galgenhumor og kan stå å fortelle på en tullete måte selv. Anonymkode: 03d1a...ad9 Og hva skjer den dagen du virkelig trenger å bli sett? Ikke ta for gitt at han plutselig skjerper seg og blir empatisk hvis du blir alvorlig syk eller noen dør, hva om han svarer med sånn humor fordi han sliter med å forholde seg til følelser og vonde ting? Anonymkode: e9732...27a 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg forstår at det kan fremstå sånn, men det er ikke sånn ment. F.eks. hvis han spør hvordan det går og jeg svarer med å si joa, så fortelle noe som har skjedd, så kan han svare at jeg ser bra ut selv om det har skjedd. Det kan virke rart, men jeg har veldig galgenhumor og kan stå å fortelle på en tullete måte selv. Anonymkode: 03d1a...ad9 Nei, det der er ikke et positivt tegn... Anonymkode: 33f93...647 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg forstår at det kan fremstå sånn, men det er ikke sånn ment. F.eks. hvis han spør hvordan det går og jeg svarer med å si joa, så fortelle noe som har skjedd, så kan han svare at jeg ser bra ut selv om det har skjedd. Det kan virke rart, men jeg har veldig galgenhumor og kan stå å fortelle på en tullete måte selv. Anonymkode: 03d1a...ad9 Dette. Folk viser sin karakter på slike små ting. Jeg ville rygget banen. Anonymkode: 33f93...647 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Han har allerede vært der ved dødsfall og han har ikke backet unna eller stengt meg ute følelsesmessig. Han spiller veldig på min tone, når jeg har en lett og lystig tone, svarer han med det samme, mens hvis han merker at jeg er seriøs eller energien min er annerledes svarer han på en annen måte. Det ble slengt noen ord etter meg engang og han ba meg ignorere det, jeg svarte da med å si at jeg har blitt kalt verre ting enn det, da ble han veldig alvorlig å ville vite hva jeg ble kalt og hvem som kaller meg det. Jeg føler i hvert fall ikke at han er ufin når han svarer meg på den måten jeg beskrev tidligere, fordi det er noe med settingen rundt det som er vanskelig å forklare. Men jeg tar til meg det dere skriver, og skal følge nøyere med på hvordan han er fremover. Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han har allerede vært der ved dødsfall og han har ikke backet unna eller stengt meg ute følelsesmessig. Han spiller veldig på min tone, når jeg har en lett og lystig tone, svarer han med det samme, mens hvis han merker at jeg er seriøs eller energien min er annerledes svarer han på en annen måte. Det ble slengt noen ord etter meg engang og han ba meg ignorere det, jeg svarte da med å si at jeg har blitt kalt verre ting enn det, da ble han veldig alvorlig å ville vite hva jeg ble kalt og hvem som kaller meg det. Jeg føler i hvert fall ikke at han er ufin når han svarer meg på den måten jeg beskrev tidligere, fordi det er noe med settingen rundt det som er vanskelig å forklare. Men jeg tar til meg det dere skriver, og skal følge nøyere med på hvordan han er fremover. Anonymkode: 03d1a...ad9 Høres ut som han er grei da ☺️ Tror jeg forstår hva du mener med settingen, om du mener at han er innenfor intim grensen sosialt? Noen som er nær nok til å si andre ting enn kun det som er hyggelig men kanskje også distansert? Vet ikke om det er forklart rett, men det er litt en forskjell mellom dem som er nær oss og dem som ikke er på et vis?? Anonymkode: d82d3...889
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har allerede vært der ved dødsfall og han har ikke backet unna eller stengt meg ute følelsesmessig. Han spiller veldig på min tone, når jeg har en lett og lystig tone, svarer han med det samme, mens hvis han merker at jeg er seriøs eller energien min er annerledes svarer han på en annen måte. Det ble slengt noen ord etter meg engang og han ba meg ignorere det, jeg svarte da med å si at jeg har blitt kalt verre ting enn det, da ble han veldig alvorlig å ville vite hva jeg ble kalt og hvem som kaller meg det. Jeg føler i hvert fall ikke at han er ufin når han svarer meg på den måten jeg beskrev tidligere, fordi det er noe med settingen rundt det som er vanskelig å forklare. Men jeg tar til meg det dere skriver, og skal følge nøyere med på hvordan han er fremover. Anonymkode: 03d1a...ad9 Hvor er det dere jobber hvor folk slenger ord til hverandre? Anonymkode: 81e65...ccd
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres ut som han er grei da ☺️ Tror jeg forstår hva du mener med settingen, om du mener at han er innenfor intim grensen sosialt? Noen som er nær nok til å si andre ting enn kun det som er hyggelig men kanskje også distansert? Vet ikke om det er forklart rett, men det er litt en forskjell mellom dem som er nær oss og dem som ikke er på et vis?? Anonymkode: d82d3...889 Han er utrolig grei, for å være ærlig en av de snilleste mennene jeg har møtt. Ja, han er inne i sirkelen min, jeg er veldig trygg på han og hans tone, derfor følte jeg ikke at han var ufin i den settingen hvor han sa at jeg så bra ut selv om x skjedde, mer at han prøvde å gi meg en boost. Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor er det dere jobber hvor folk slenger ord til hverandre? Anonymkode: 81e65...ccd Det var ikke på jobb det ble slengt etter meg😊 Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Hvis du er interessert så må du nesten foreta deg noe, ellers vil han glippe. Kanskje er han interessert tilbake, men det vet du ikke uten å spørre han Anonymkode: 64f81...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er interessert så må du nesten foreta deg noe, ellers vil han glippe. Kanskje er han interessert tilbake, men det vet du ikke uten å spørre han Anonymkode: 64f81...4f2 Jeg tror egentlig de er på vei til at det skjer naturlig. Det kan jo foretas noe, men utifra infoen så fremstår det som at det er bare et spørsmål om tid for de kommer sammen uavhenging av hvem som tar steget. Høres ut som kjærlighet. Anonymkode: d82d3...889
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du er interessert så må du nesten foreta deg noe, ellers vil han glippe. Kanskje er han interessert tilbake, men det vet du ikke uten å spørre han Anonymkode: 64f81...4f2 Jeg har veldig lyst, men som sagt så kan det ende med at en av oss mister jobben, så må derfor vente til vi er ferdige. Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 21. august #15 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror egentlig de er på vei til at det skjer naturlig. Det kan jo foretas noe, men utifra infoen så fremstår det som at det er bare et spørsmål om tid for de kommer sammen uavhenging av hvem som tar steget. Høres ut som kjærlighet. Anonymkode: d82d3...889 Jeg føler også det, men blir usikker. Kanskje jeg overtenker for mye? Men håper det blir noe mer😊 Anonymkode: 03d1a...ad9
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har veldig lyst, men som sagt så kan det ende med at en av oss mister jobben, så må derfor vente til vi er ferdige. Anonymkode: 03d1a...ad9 Hæ? Er han legen eller psykologen din eller noe? Høres rart ut. Anonymkode: 7243d...66c 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #17 Skrevet 21. august Jeg synes også det høres rart ut at dere kan miste jobben, og ser for meg pasient/behandler eller kontaktlærer/gift forelder osv 😅 Anonymkode: b24e7...868 2
Sparkling_Pink Skrevet 21. august #18 Skrevet 21. august Jeg kjenner noen slike menn som har sjarmen, empatien og jovialiteten på rett plass. Det blir noen knuste hjerter rundt de, det gjør det. Og de ønsker alle - etterhvert - å få etablert seg med en partner og stifte familie. Ts, ta hensyn til den profesjonelle greia. Og så taper du lite på å forsøke deg etter dette.
AnonymBruker Skrevet 21. august #19 Skrevet 21. august Jeg synes det høres litt ut som du griper etter halmstrå her. Av alle ting man kan beskrive når to stykker er tiltrukket av hverandre så er ikke nødvendigvis galgenhumor det jeg ville frontet med. Det er fullt mulig å ha god kjemi med noen uten at det er noe mer enn det. Jeg er også nysgjerrig på hvilken jobb det er, jeg har ikke hørt om noen hvor man får sparken for å være sammen med en kollega. Noen må melde til HR og sånt, men sparken? Hva er grunnen ? Anonymkode: ece02...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #20 Skrevet 21. august Vi er begge single og ingen av oss jobber innenfor helse. Han har ett overordnet ansvar for meg, noe som betyr at han kan miste jobben. Mest sannsynligvis vil det ikke være noe problem, men noen kan mene at det kanskje vil føre til maktmisbruk eller motsatt, at jeg vil få fordeler av ett forhold. Slik jeg kjenner oss begge vil det ikke være ett problem for oss å forholde oss profesjonelle, men han er mer forsiktig og sjenert og vil nok være bekymret for om han møter meg riktig i arbeidssammenheng. Nå var det ikke bare galgenhumoren jeg mente, men følte den måtte forklares litt bedre ettersom flere mente at det viste mangel empati fra han. Vi har en utrolig bra connection, vi ler, tuller og deler de samme interessene. Og det kan være at det bare er jeg som har en crush og ikke han, var litt derfor jeg spurte om råd her. Jeg har mange menn i livet jeg har god kjemi med uten at det er noe mer, men dette føles annerledes. Anonymkode: 03d1a...ad9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå