AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Dere som har langt hår på guttene , har de langt på hele hodet ? Eller har dere klipt frisyre på de? Kortere rundt ørene osv ? Anonymkode: 79608...eab
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Jeg har to som har hatt langt hår som barn, en har langt hår nå som voksen også. Mine har hatt langt hår over det hele. Når jeg klippet de, ble hele sveisen stusset, så de fortsatt hadde langt hår over det hele. Anonymkode: 0b458...240 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Langt over hele, men ville etterhvert ha pannelugg da. Anonymkode: 1eb70...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Bare langt overalt, hestehale, ingen finesser eller forsøk på frisyrer. Krøllet hår som bestemmer selv og ikke samarbeider.. Anonymkode: b9d8a...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Bobfrisyre ned til skuldrene med pannelugg, altså like langt overalt Anonymkode: 59a9d...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august Halvlangt, kort på sidene Anonymkode: e0a1a...fe1
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Hockeyen er ordentlig tilbake. Ser at de fleste guttene med langt hår på skolen til ungene har ganske kort luggage, shavet på sidene og langt bak. Gjerne rufsete på toppen. Anonymkode: afc6d...074 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som har langt hår på guttene , har de langt på hele hodet ? Eller har dere klipt frisyre på de? Kortere rundt ørene osv ? Anonymkode: 79608...eab kortere rundt ørene? Hva? 8-åringen har hatt langt hår siden 5-årsalder her. Anonymkode: fd6a4...d3e
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august Har forøvrig gradert håret litt foran for at det skal være lettere å gre. I tillegg liker barnet et litt mer feminint uttrykk. Anonymkode: fd6a4...d3e
Uanonym bruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Min eldste har hatt langt hår siden 10-12-årsalderen etter eget ønske. Han har krøller, så håret er mer som en svær "såte", egentlig, uten noen spesiell klipp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå