Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker Hoka både som hverdagssko og treningssko, men må nå ha noen nye løpesko. Er det noe som er bedre enn Hoka? New Balance? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker NewBalance. Har også et par nikesko jeg løper i. 

Skrevet

Jeg bruker bare Asics. Nå har jeg Asics Nimbus og Asics Novablast. 

Anonymkode: a2978...eb4

Skrevet

Asics er bra sko, men opplever dem som litt smale for min fot.
Har sverget til New Balance de siste årene, samt at jeg har et par Hoka som brukes til terrengløping. 😊

Anonymkode: f5719...6d3

Skrevet

Eg har mange par av alle slags merke. Eg trur ikkje det er slik at eitt merke eller éin modell er bra for alle. Finn noko som passar for deg og til kva type trening du bruker dei til. Eit tips er å ha fleire sko i rotasjon. Då vil dei vare lengre, sidan skummet får meir kvile.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Asics er bra sko, men opplever dem som litt smale for min fot.
Har sverget til New Balance de siste årene, samt at jeg har et par Hoka som brukes til terrengløping. 😊

Anonymkode: f5719...6d3

Jeg har bred fot å Asics passer meg 🙂 For meg så er Nike og New balance for trang🫣

Anonymkode: a2978...eb4

Skrevet

Jeg er veldig glad i Topo, men akkurat nå har jeg noe akillestrøbbel og bruker Nike Pegasus. Har prøvd Saucony, men det er noe med hælområdet som ikke fungerer for min fot.

Anonymkode: e5ea8...576

Skrevet

Jeg har de senere årene endt opp med Saucony. Passer foten min perfekt, og er stødige og gode. 

Anonymkode: 90f1a...882

Skrevet

Okaki Pace kanskje?

På tilbud hos Eurosko nå. Har kjøpt et par selv.

image.thumb.png.edb7c4c70df049febff07dc62060fd67.png

Pace Run er Okaki sin første løpesko med topp teknologi og funksjonalitet. Modellen passer for alle, og har et bredt bruksområde. Fra den daglige gåturen, til hverdagsatleten som ønsker komfort og prestasjon på sin daglige løpetur. Overdelen på denne modellen er laget i teknisk nylon som gir god passform og støtte. Yttersålen i ekstra myk EVA Phylon gir både stabilitet og demping, og yttersålen har gummi under som gir et godt grep og øker slitestyrken. Gelenken i karbon gir økt stabilitet og responsiv ytelse.

Skrevet

Det er nok best om du prøver sko i butikk for å vite om de passer din fot.

Hvis du kan dra innom Löplabbet så får du mye hjelp fra personalet og du kan teste skoene på mølla.

Det finnes merker som er bedre enn Hoka, men Hoka har sikkert noen modeller som er bedre enn de du har nå.

Anonymkode: 5dc41...7a1

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilken modell du har av Hoka om de er best til løping eller annet. Jeg bruker Hoka clifton som gå-sko og Hoka Skyflow som løpesko. Og jeg syns det er stor forskjell på hvordan de føles på foten. Skyflow passer forresten bra til meg som er en tyngre løper som løper ganske sakte, men andre modeller er sikkert enda bedre for fart. 

Skrevet

Bruker kun Asics terrengløpesko både til hverdags og trening. Eneste som passer min brede og høye fot. Opplever at Asics sine sko er langt mer fleksible enn andre merker.

Anonymkode: 842af...86c

Skrevet

Jeg bruker kun Nike, men har også prøvd Kiprun. De likte jeg godt, og vurderer som neste sko. 

Skrevet

Takk for mange gode svar😊 Skal ta meg en tur på en sportsbutikk og prøve litt. Er egentlig veldig fornøyd med Hoka, men det finnes så mye annet bra også som jeg har lyst til å prøve. 

Skrevet

Asics Novablast er min nye favoritt!!

Anonymkode: f652d...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...