AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden En mann jeg har datet over noe tid som jeg har møtt mange ganger, hatt sex med og som sier han elsker meg følger en datingside. Det er en side som arrangerer singeltreff. Jeg oppdaget det da min venninne som ikke vet jeg dater sendte meg innlegg fra siden og sa hun skulle på treff. Da jeg gikk inn på siden dukket navnet hans opp. Er det vanlig å følge datingsider når man har kommet så langt i datingen? Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Kan være han ikke tenker på det. Eller tror du han har fulgt den i ettertid? Er han ærlig om du bare spør han tror du? Anonymkode: e76aa...d51
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan være han ikke tenker på det. Eller tror du han har fulgt den i ettertid? Er han ærlig om du bare spør han tror du? Anonymkode: e76aa...d51 Jeg aner ikke hvor lenge og når han begynte å følge siden. Jeg har ikke vært inne på slike sider ettersom vi har datet lenge. Han er veldig mye på sosiale medier, så virker rart om han ikke har koblet at han følger siden Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg aner ikke hvor lenge og når han begynte å følge siden. Jeg har ikke vært inne på slike sider ettersom vi har datet lenge. Han er veldig mye på sosiale medier, så virker rart om han ikke har koblet at han følger siden Anonymkode: b380e...8f4 Ts som svarte. Vet ikke om han ville vært ærlig. Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da jeg gikk inn på siden dukket navnet hans opp. Anonymkode: b380e...8f4 Hva gjorde du på den siden du som har date? Anonymkode: e3e6a...a0b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva gjorde du på den siden du som har date? Anonymkode: e3e6a...a0b Som jeg skrev var det en venninne som sendte meg innlegg fra siden. Ts Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Et det på Facebook? Der har hverfall ikke jeg oversikten, og kunne glatt glemt bort om jeg fulgte noe eller ikke. Det hadde vært annerledes dersom hun såg at han var aktiv der, likt noe nylig, eller skriv på en app. Anonymkode: 70e48...994
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et det på Facebook? Der har hverfall ikke jeg oversikten, og kunne glatt glemt bort om jeg fulgte noe eller ikke. Det hadde vært annerledes dersom hun såg at han var aktiv der, likt noe nylig, eller skriv på en app. Anonymkode: 70e48...994 Instagram Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Instagram Anonymkode: b380e...8f4 Har du full oversikt over alle du følger på Instagram og hvem som må slettes nå du begynner å date noen? Anonymkode: 49c65...007
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som jeg skrev var det en venninne som sendte meg innlegg fra siden. Ts Anonymkode: b380e...8f4 Vi sier det sånn. Anonymkode: e3e6a...a0b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et det på Facebook? Der har hverfall ikke jeg oversikten, og kunne glatt glemt bort om jeg fulgte noe eller ikke. Det hadde vært annerledes dersom hun såg at han var aktiv der, likt noe nylig, eller skriv på en app. Anonymkode: 70e48...994 Dette. Jeg gikk faktisk igjennom litt her om dagen, da jeg føler jeg får opp så mye ræl på Facebook for tiden. Nå var riktignok ingen av sidene jeg følger eller gruppene jeg er medlem av årsaken til det, men jeg oppdaget da at jeg var både medlem av en gruppe for klassen vår på vgs i 2015, og jeg fulgte sider jeg meldte meg inn i i forbindelse med universitetet. Jeg kunne glatt oversett en side eller to på Facebook. Er noe annet om du fant han på tinder liksom, sånt glemmer man jo ikke. Jeg ville bare snakket med han. Anonymkode: 84912...814
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Instagram Anonymkode: b380e...8f4 Der vet jeg hverfall ikke hvem jeg følger 😅 men jeg er sløv på sånt. Anonymkode: 70e48...994
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du full oversikt over alle du følger på Instagram og hvem som må slettes nå du begynner å date noen? Anonymkode: 49c65...007 Ja. Følger ingenting som må slettes. Jeg er nok en veldig kjedelig person. Ts Anonymkode: b380e...8f4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja. Følger ingenting som må slettes. Jeg er nok en veldig kjedelig person. Ts Anonymkode: b380e...8f4 Det er nok enormt ulikt fra person til person. Jeg har absolutt null kontroll, særlig siden Inatagram sin algoritme viser deg mest av 10-20 kontoer, nesten ingenting av resten. Anonymkode: 68deb...c26
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok enormt ulikt fra person til person. Jeg har absolutt null kontroll, særlig siden Inatagram sin algoritme viser deg mest av 10-20 kontoer, nesten ingenting av resten. Anonymkode: 68deb...c26 Det var betryggende å lese, takk. Ts Anonymkode: b380e...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå