Alphabetacharlie Skrevet onsdag kl. 18:33 #1 Skrevet onsdag kl. 18:33 Vil fornye stua litt, og har en fondvegg som er malt en annen farge. Vurderer å ha spilevegg, men er det litt i seneste laget, at det er på vei av moten? Eller er det noe annet jeg bør vurdere? Spør dere som har peil på trender, da jeg ikke har så mye peiling selv😅
Daisy-love Skrevet onsdag kl. 18:46 #2 Skrevet onsdag kl. 18:46 Liker du det og ikke skal selge med det første, så kjør på. Det kan endres på sikt enten for egen del, eller ved salg om du da føler for en endring. Trender kommer og går, men det handler mest om hva en skal trives med, særlig om en skal bli boende. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:06 #3 Skrevet onsdag kl. 19:06 Hvis du liker det, så gjør du det. Men det er på vei ut (eller har vært ute en stund). En panelvegg kunne kanskje vært noe? Anonymkode: 41821...394
Leo Skrevet onsdag kl. 19:38 #4 Skrevet onsdag kl. 19:38 Nå har de slike veggplater på Rusta og det er et sikkert tegn på at det er fullstendig "ut". Men hvis du tror du vil trives med det så spiller jo ikke det noen rolle ut over at du spurte om det var "på moten". Når det er sagt så er spilevegger støvsamlere av dimensjoner så med mindre du er glad i rengjøring/støvsuging med lite munnstykke så bør du styre unna. 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:15 #6 Skrevet onsdag kl. 20:15 Jeg ser det overalt. Hvis det ikke allerede er ute, er det i hvert fall overbrukt. Men hvis du selv liker stilen og skal bo der en stund, så er det bare å kjøre på? Bare husk at det er enklere å male en vegg enn å fjerne spilevegg igjen, hvis du endrer mening 😅 Anonymkode: 9e355...f35 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:46 #7 Skrevet onsdag kl. 21:46 Alphabetacharlie skrev (3 timer siden): Vurderer å ha spilevegg, men er det litt i seneste laget, at det er på vei av moten? Så lenge du ikke har tenkt å forsøke å selge boligen med det første så er det bare å kjøre på. Anonymkode: d687e...c9e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:31 #8 Skrevet torsdag kl. 04:31 For meg er spilevegg veldig 2020. Ser på boligannonser og spilevegg i stuen er ikke et pluss, for å si det mildt. Anonymkode: 1d510...044 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:38 #9 Skrevet torsdag kl. 04:38 Ganske ut. Men det er jo du som skal trives med hvordan det er hos deg, ikke alle andre 😊 Anonymkode: 6ccbe...492
Kålrota Skrevet torsdag kl. 04:42 #10 Skrevet torsdag kl. 04:42 Jeg ser på boligannonser og hopper over de med spilevegg. Ikke fordi det ikke er trendy, men fordi jeg synes det er visuelt forstyrrende. I tillegg må det jo samle unødvendig mye støv? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:47 #11 Skrevet torsdag kl. 04:47 Jeg blir helt tullete i hodet av å se på sånne vegger, så er et nei fra meg. Men hvis du liker det så er jo det det viktigste. Anonymkode: dd84f...848 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:50 #12 Skrevet torsdag kl. 04:50 Nei huff. Det har alltid vært grusomt stygt Anonymkode: f5698...349 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:54 #13 Skrevet torsdag kl. 05:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er spilevegg veldig 2020. Ser på boligannonser og spilevegg i stuen er ikke et pluss, for å si det mildt. Anonymkode: 1d510...044 Så du likte det i 2020? Anonymkode: a7faa...eb0 1
moomino Skrevet torsdag kl. 06:02 #14 Skrevet torsdag kl. 06:02 (endret) Jeg tenker liker du det så kjører du på å drit i alle andre. Selv har jeg en vegg med vilmarkspanel som mange ikke liker, men vi liker det utrolig godt Endret torsdag kl. 06:57 av moomino
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:10 #15 Skrevet torsdag kl. 06:10 Dersom du liker spilevegg, så setter du opp det. Det er mange som har, og mange som synes er fint. Folk flest setter ikke opp og river ned og bytter hver gang en trend endrer seg. Anonymkode: d67ec...fb1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:16 #16 Skrevet torsdag kl. 06:16 Jeg vurderte også å ha en spilevegg, men jeg tenker at jeg vil gå lei av den veggen fort siden det har vært populært, så jeg tenker jeg heller maler veggen. Anonymkode: 20c2d...528
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:36 #17 Skrevet torsdag kl. 06:36 Vi monterte spilevegg denne uken, etter å ha vært veldig frem og tilbake. Dette er "TV-veggen" i stuen, så den blir litt mindre fremtrende med TV og TV-benk foran. Tror ikke jeg ville hatt en helt tom vegg med spiler. Hva som er inn, ut eller trendy bryr jeg meg heller lite om (aner ikke hvordan man finner ut hva som er trendy en gang). Jeg brukte en del tid på valg av spiler, og de fleste "billigspilene" er veldig tynne (er 14-15 spiler pr. plate om man kjøper ferdige plater). Kjøper man litt dyrere plater (evt. lager selv) er det mer vanlig med 10-11 spiler pr. plate/60cm, noe som er mye mindre forstyrrende. Anonymkode: 16ea6...d48
nattsvermer Skrevet torsdag kl. 06:38 #18 Skrevet torsdag kl. 06:38 (endret) Vi vurderer også spilevegg for å bryte opp litt i stua. Vi bryr oss ikke om trender, og man kan vel ikke pusse opp hele tiden bare fordi noe er "ut"? Det har i alle fall ikke jeg økonomi til, dårlig for miljøet er det og Endret torsdag kl. 06:41 av nattsvermer 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:38 #19 Skrevet torsdag kl. 06:38 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så lenge du ikke har tenkt å forsøke å selge boligen med det første så er det bare å kjøre på. Anonymkode: d687e...c9e Mange boliger som blir solgt til tross for spilevegger Anonymkode: 9640c...4be 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:40 #20 Skrevet torsdag kl. 06:40 Kålrota skrev (1 time siden): Jeg ser på boligannonser og hopper over de med spilevegg. Ikke fordi det ikke er trendy, men fordi jeg synes det er visuelt forstyrrende. I tillegg må det jo samle unødvendig mye støv? Så du lar være å se på en potensiell drømmebolig, hvis det er en liten spilevegg?? Det høres helt (p)sykt ut i mine ører..... Anonymkode: 9640c...4be 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå