AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Veldig søt. Så søt at jeg som 44 føler meg for voksen til den. For å ikke snakke om lengden.. For veldig unge folk den der Anonymkode: 0912d...218 6
AprilLudgate Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Klassisk By Timo stil - veldig søtt og litt for kort. 8
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Fin men for kort etter min smak Anonymkode: 40c78...d4d 7
Astilbe Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Fin kjole, men for kort dessverre. Hadde sett så mye bedre ut dersom den var litt lengre, men fortsatt over kneet. 7
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Søt, men for kort til meg. Anonymkode: 8d1de...19e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Jeg synes den er helt grusom. Synes ikke den er pen på selv de mest unge og slanke. Minner meg om en blanding av tante Bergfrids gardiner fra 80-tallet og en kjole som er stjålet fra ei gammel dodukke: Anonymkode: 4b589...1ca 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Fin! At den er kort gjør at den ikke blir for "prestekone på hagekalas". Anonymkode: 73557...fb4 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fin! At den er kort gjør at den ikke blir for "prestekone på hagekalas". Anonymkode: 73557...fb4 At den er kort gjør at den blir mer i retning "prestekone på kjøret". Anonymkode: 4b589...1ca 11 3
Fighter83 Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Anonymkode: f2d13...a36 Nydelig🤩 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Jeg likte den veldig godt ! Hadde likt litt andre armer på den men det har bare med min kropp å gjøre. Den kunne ikke vært lengre syntes jeg, perfekt lengde 😉 Syntes den var litt anderledes og skilte seg litt ut fra mye annet go for it Anonymkode: 44fa5...3f0
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fin! At den er kort gjør at den ikke blir for "prestekone på hagekalas". Anonymkode: 73557...fb4 Hvis du oversetter "prestekone på hagekalas" til tysk blir det sikkert tittelen på blåfilm fra Tyskland. Passende kjole da. Anonymkode: 95cb9...731 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Jeg er ikke fan av hverken denne kjolen eller lignende kjoler. Mest av alt irriterer det øyet mitt at den ikke er engang bittelitt mønstertilpasset. Det blir rotete og de velger naturlig nok ut en kjole som ser bedre ut til produktbilder men så får kunden kanskje en som er ennå værre. Den typen hals gir meg åndenød og vibber til MAGA, tradwives og andre ekle ting. Anonymkode: dfe7a...080 4 5
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Jeg synes den var kjempefin! Som andre over meg, er jeg også i 40-årene , så den er for kort for meg personlig. For yngre er den veldig søt. Jeg likte den best litt oppkneppet, men det er mest fordi jeg personlig ikke liker trang hals. Men klart, det blir fort for mye av det gode med både lårkort og utringning 😂 Anonymkode: 924f1...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Den er jo "søt" dersom du ser ut som en supermodell, men de kler jo absolutt alt. Dersom du ikke ser ut som en supermodell: Kjolen er dritstygg. Anonymkode: 03494...5da 7
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den er jo "søt" dersom du ser ut som en supermodell, men de kler jo absolutt alt. Dersom du ikke ser ut som en supermodell: Kjolen er dritstygg. Anonymkode: 03494...5da 100%. Anonymkode: 92fe8...48c 1
NiceOrNothing Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): At den er kort gjør at den blir mer i retning "prestekone på kjøret". Anonymkode: 4b589...1ca Nyskilt prestefrue😂💃 3
Maleficenta Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Anonymkode: f2d13...a36 Søt men likte ikke beltet og knappene. Ble for mye krimskrams
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå