AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #1 Skrevet 50 minutter siden Føler for å dokumentere alle reiser og begivenheter og det ene og det andre. Gjorde et eksperiment nå å ikke poste på ferie, men ta det i etterkant men istedenfor å slappe av har det gjort meg utrolig rastløs. Har ikke et sunt forhold til some og kan også føle fomo når venner poster. Jeg er over 30 så burde skjerpe meg. Nå vurderer jeg å slette hele dritten. Eneste er at jeg føler meg lite relevant om jeg gjør det. Og er redd for p miste kontakt med venner. Anonymkode: 13d71...45c 1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #2 Skrevet 41 minutter siden Jeg vil også slette, men synes det er vanskelig. Er alt for avhengig av videoene 😐 Men har satt på en begrensning på én time om dagen i noen måneder, der hjalp litt. Nå har jeg sletta appen og må gå på Instagram via nettleseren. Så kanskje et tips er å ta det litt gradvis? Anonymkode: 46ada...654
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil også slette, men synes det er vanskelig. Er alt for avhengig av videoene 😐 Men har satt på en begrensning på én time om dagen i noen måneder, der hjalp litt. Nå har jeg sletta appen og må gå på Instagram via nettleseren. Så kanskje et tips er å ta det litt gradvis? Anonymkode: 46ada...654 Er vel så sykt nå. Før kunne jeg nyte en film og kose meg nå er det posting og scrolling. Anonymkode: 13d71...45c
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #4 Skrevet 34 minutter siden Jeg slettet det for 8 år siden. Pga en som sendte meg ubehagelige meldinger. Har ikke savnet et sekund. Har fb, men det er jo også veldig kjedelig Anonymkode: 6989a...4f2
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #5 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg slettet det for 8 år siden. Pga en som sendte meg ubehagelige meldinger. Har ikke savnet et sekund. Har fb, men det er jo også veldig kjedelig Anonymkode: 6989a...4f2 Vil gjøre det samme men er redd for å ikke bli relevant eller populær om jeg sletter den Anonymkode: 13d71...45c
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #6 Skrevet 27 minutter siden Det er som et plaster, man må bare rive det av, og ikke se seg tilbake. Litt abstinenser i begynnelsen, men etter et par uker begynner man å merke at psyken blir sterkere. Anonymkode: f2609...925 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #7 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vil gjøre det samme men er redd for å ikke bli relevant eller populær om jeg sletter den Anonymkode: 13d71...45c er du tenåring? Anonymkode: c280d...62e 2
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #8 Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): er du tenåring? Anonymkode: c280d...62e Nei men en usikker voksen. Anonymkode: 13d71...45c
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #9 Skrevet 10 minutter siden Insta har jeg ikke hatt på mange år, kjenner at jeg ikke går glipp av noe som helst ved å ikke ha det. Hjernedøde videoer kan man se både på snap og facebook Anonymkode: 80b3a...90f
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #10 Skrevet 1 minutt siden Jeg sletter IG i sommer av samme grunn. Kan ‘savne’ noen kontoer jeg fulgte, bla en kreftsyk dame. Ellers mye ræl. Anonymkode: abe65...9d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå