Gå til innhold

Vil slette Instagram men klarer ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler for å dokumentere alle reiser og begivenheter og det ene og det andre. Gjorde et eksperiment nå å ikke poste på ferie, men ta det i etterkant men istedenfor å slappe av har det gjort meg utrolig rastløs. Har ikke et sunt forhold til some og kan også føle fomo når venner poster. Jeg er over 30 så burde skjerpe meg. Nå vurderer jeg å slette hele dritten. Eneste er at jeg føler meg lite relevant om jeg gjør det. Og er redd for p miste kontakt med venner. 

Anonymkode: 13d71...45c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også slette, men synes det er vanskelig. Er alt for avhengig av videoene 😐 Men har satt på en begrensning på én time om dagen i noen måneder, der hjalp litt. Nå har jeg sletta appen og må gå på Instagram via nettleseren. Så kanskje et tips er å ta det litt gradvis?

Anonymkode: 46ada...654

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil også slette, men synes det er vanskelig. Er alt for avhengig av videoene 😐 Men har satt på en begrensning på én time om dagen i noen måneder, der hjalp litt. Nå har jeg sletta appen og må gå på Instagram via nettleseren. Så kanskje et tips er å ta det litt gradvis?

Anonymkode: 46ada...654

Er vel så sykt nå. Før kunne jeg nyte en film og kose meg nå er det posting og scrolling.

Skrevet

Jeg slettet det for 8 år siden. Pga en som sendte meg ubehagelige meldinger. Har ikke savnet et sekund. Har fb, men det er jo også veldig kjedelig 

Anonymkode: 6989a...4f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg slettet det for 8 år siden. Pga en som sendte meg ubehagelige meldinger. Har ikke savnet et sekund. Har fb, men det er jo også veldig kjedelig 

Anonymkode: 6989a...4f2

Vil gjøre det samme men er redd for å ikke bli relevant eller populær om jeg sletter den 

Skrevet

Det er som et plaster, man må bare rive det av, og ikke se seg tilbake.

Litt abstinenser i begynnelsen, men etter et par uker begynner man å merke at psyken blir sterkere.

Anonymkode: f2609...925

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vil gjøre det samme men er redd for å ikke bli relevant eller populær om jeg sletter den 

er du tenåring?

Anonymkode: c280d...62e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

er du tenåring?

Anonymkode: c280d...62e

Nei men en usikker voksen.

Skrevet

Insta har jeg ikke hatt på mange år, kjenner at jeg ikke går glipp av noe som helst ved å ikke ha det. Hjernedøde videoer kan man se både på snap og facebook

Anonymkode: 80b3a...90f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter IG i sommer av samme grunn. Kan ‘savne’ noen kontoer jeg fulgte, bla en kreftsyk dame. Ellers mye ræl.

Anonymkode: abe65...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...