AnonymBruker Skrevet i går, 17:09 #1 Skrevet i går, 17:09 Jeg drar tilbake til oslo hver sommer for bedre kulturtilbud, mer dol og badetemperaturer, og hver gang jeg kommer tilbake til studiebyen er vennene mine som har blitt igjen rare. De har i løpet av de 2 mnd jeg har vært borte fått helt nye interesser, og ingenting er som før. Dette har skjedd 2 ganger med samme venn, og har akseptert at hen bare bytter folk ut når de går lei, men plutselig er en annen venn av meg bare opptatt uten å si hva de gjør? Dette er folk jeg har snakka med så godt som hver uke gjennom ferien. Hva skjer, egentlig?? Anonymkode: fc94a...906
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Det er ikke så uvanlig at folk endrer se en del i den fasen du er i nå. Det er litt sånn "finne seg selv"-fase, og mange tester flere varianter av seg selv før noe sitter. Det er også vanlig med nye vennskap, og nye impulser på den måten. Hvis folk er kjip med deg, må du si i fra. Men ellers er det ikke noe du kan styre egentlig. Folk må få interessere seg for det de vil. De trenger heller ikke fortelle deg hva de gjør hvis de er opptatt. Hvis det betyr at du bare er ditchet, så er det jo dårlig gjort, men kanskje også en anledning til at du også finner noen nye venner? Anonymkode: 78af8...a02 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Er denne vennen i jobb/studie selv da, eller går bare hjemme og gjør ingenting? Kan være at hen er misunnelig på deg? Anonymkode: b247b...6f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå