AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei. Barnet fikk feber og vannkopper sist torsdag. Nå maser barnet om å gå i barnehage. Det er 7 dager siden hun fikk det og allmenntilstanden er bra. Tror at alle vannkoppene har fått skorper på seg, men er forsatt usikker på om det bare er noe jeg tror. Har sett så mye på de at jeg er usikker om det kan være 1-2 blemmer igjen. Erfaringer? Hvor lenge var barnet ditt hjemme med vannkopper? Anonymkode: 24a38...ba5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ta hensyn til resten av barnehagen og hold henne hjemme denne uken. Anonymkode: cb578...c40 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hvis du er usikker, ville jeg holdt hjemme ut denne uken. Anonymkode: cade7...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Da jeg hadde bhg barn måtte alle være tørket ut. Tok 14 dager Anonymkode: 703cd...c9a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Er du usikker holder du hjemme. Kan faktisk gå barn i barnehagen som helst ikke ska ha vannkopper. Vi fikk i hvertfall klar beskjed da våres gikk i barnehagen at vi skulle være sikre at alt var tørket inn og ikke regn til nye, før vi sendte Anonymkode: 021b8...07e
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #6 Skrevet 50 minutter siden Ok da blir hun hjemme resten av uken. Anonymkode: 24a38...ba5
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #7 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er du usikker holder du hjemme. Kan faktisk gå barn i barnehagen som helst ikke ska ha vannkopper. Vi fikk i hvertfall klar beskjed da våres gikk i barnehagen at vi skulle være sikre at alt var tørket inn og ikke regn til nye, før vi sendte Anonymkode: 021b8...07e Sånn som mine… men de er vaksinert, noe man burde gjøre uansett. Anonymkode: 7956a...9fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå