AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden En kollega mister moren sin for ett par dager siden. Moren bor i Spania, så kollega har reist dit for å ordne begravelse. Jeg tenkte å sende blomster hjem til henne, men nå er mannen og sønnen hjemme. Bør jeg vente til hun kommer hjem med å sende blomster? Anonymkode: 7c6b3...a12
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde kjøpt ett gavekort på blomsterbutikken og skrevet ett personlig kort til henne. Mye finere for henne å få en blomst når hun har landet litt. Anonymkode: 9a8bb...e2f 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Jeg pleier å vente til dødsannonsen står, ofte står det at de ikke ønsker blomster. Anonymkode: c5b71...c16 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg pleier å vente til dødsannonsen står, ofte står det at de ikke ønsker blomster. Anonymkode: c5b71...c16 Dødsannonsen kommer ikke i avisen her i Norge. Anonymkode: 7c6b3...a12
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg regner med du har snakket med henne eller tekstet om det som har skjedd, og at du har fortalt henne at du tenker på henne og kondolerer. Jeg hadde ventet til hun kom hjem, og så hadde jeg bestillt blomster og morgenlevering på døren. Anonymkode: f2160...13a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg regner med du har snakket med henne eller tekstet om det som har skjedd, og at du har fortalt henne at du tenker på henne og kondolerer. Jeg hadde ventet til hun kom hjem, og så hadde jeg bestillt blomster og morgenlevering på døren. Anonymkode: f2160...13a Ja, jeg har snakket med henne på sms flere ganger siden hun reiste. Så hun vet at jeg tenker på henne Anonymkode: 7c6b3...a12
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Hvis dere har tekstet sammen flere ganger etter dødsfallet hadde jeg ventet til hun kom hjem. Hadde levert buketten på døren. Jeg synes det er veldig godt å få kondolanser ansikt til ansikt, kunne få en klem og snakke et par minutter eller mer om hvordan det går. Anonymkode: 6b5cf...533 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg hadde ikke sendt blomster, men heller gitt gavekort på blomster, og invitert på en lunsj eller noe. Eller iallefall ventet å sett hvor blomster hun har fått. For mange blir det alt for mye blomster. Anonymkode: 6f4a4...51c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå