Gå til innhold

Psykodynamisk terapi i Agder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med god erfaring? Jeg har bare forferdelig erfaring. 

Anonymkode: 26097...26b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du privat eller offentlig? Finnes flere ok psykodynamikere. Jeg ville holdt meg unna hun i Arendal. 

Anonymkode: f6bda...090

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker du privat eller offentlig? Finnes flere ok psykodynamikere. Jeg ville holdt meg unna hun i Arendal. 

Hun jeg gikk til er privat, men med driftstilskudd. Det er helt forferdelig. Ingen tilbakemelding eller svar på noe, føles som alt jeg sier er feil. Hun virker helt gal.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun jeg gikk til er privat, men med driftstilskudd. Det er helt forferdelig. Ingen tilbakemelding eller svar på noe, føles som alt jeg sier er feil. Hun virker helt gal.

Hvem var det? Nå går henvisninger gjennom DPS og du kan ikke velge hvem du evt får om du vil bytte, men A.A i Lillesand er en god psykodynamiker med driftsavtale.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle psykodynamikere i Agder? 

Anonymkode: 442c4...8cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvem var det? Nå går henvisninger gjennom DPS og du kan ikke velge hvem du evt får om du vil bytte, men A.A i Lillesand er en god psykodynamiker med driftsavtale.

Orker ikke det kjøret der mer. Hun jeg gikk til var i Risør, noen med erfaring med henne? Totalt mislykket. Gått mange timer, men føles som den første. Nå er det nok.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Orker ikke det kjøret der mer. Hun jeg gikk til var i Risør, noen med erfaring med henne? Totalt mislykket. Gått mange timer, men føles som den første. Nå er det nok.

Hvis du ikke vil trenger du selvsagt ikke gjøre noe, men en dårlig erfaring betyr ikke at det ikke er mulig å finne en behandler som kan hjelpe deg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvis du ikke vil trenger du selvsagt ikke gjøre noe, men en dårlig erfaring betyr ikke at det ikke er mulig å finne en behandler som kan hjelpe deg. 

Har fått bearbeidet tingene jeg slet med, men hun blir aldri ferdig virker det som. Hatt over 30 timer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har fått bearbeidet tingene jeg slet med, men hun blir aldri ferdig virker det som. Hatt over 30 timer.

Du står fritt til å avslutte selv og gi andre mulighet til behandling. Det er ulike behov og ulike grunner til å gå i terapi. Hvis du ikke er fornøyd og ikke lenger har behov har du et ansvar for å frigi plassen til andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke alle psykodynamikere i Agder? 

Jeg går til en på Østlandet. 

Anonymkode: b66c4...37a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen med god erfaring? Jeg har bare forferdelig erfaring. 

Jeg har mer gode en dårlige erfaringer. For min del har jeg opplevd en hel del tvang i psykiatrien som har vært negativt. Det er ubehagelig og ta styring, og ordet. Men for min del er det lagt opp til at jeg skal ta det i mitt tempo, og ikke minst at jeg skal få styre tema.  Nå har den klassiske type behandling ikke fungert, tenker da på at behandler har tatt all styring og stilt spørsmål og jeg svart. Inntil videre ser jeg ut til å respondere bedre med dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2026 den 21.45):

Jeg går til en på Østlandet. 

Selv om du bor i Agder? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...