Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har startet på et nettstudie på INN (Universitetet i Innlandet). Da jeg søkte, var jeg på utkikk etter et studie som ga meg det jeg trengte for å avansere i jobben min, samtidig som det kunne kombineres med 100% arbeid.
På nettsiden sin spesifiserer INN at dette studiet var lagt opp for å passe til nøyaktig det - personer som var 100% i arbeid. 

Vel, nå hadde vi orientering i går, og da finner vi ut at ingen av undervisningstimene vil bli filmet og gjort tilgjengelig på nettet! Og samtlige timer er mellom kl. 9:00 og 15:00..! Jeg går glipp av ALL undervisningen. Dette ble ikke opplyst på nettet, og timeplanen fikk vi først nå i august etter det var umulig å søke eller takke ja til andre studier.

Jeg er så irritert! Nå er studiet for meg å lese 2 bøker og levere inn noen oppgaver, uten noe videre innsikt i materialet eller veiledning! Dette er jo ikke akseptabelt..! Jeg har betalt studieavgift, jeg er student på premissene satt da jeg søkte, så jeg har like stor rett på undervisningen som andre.

Det ble jo kaos i kommentarfeltet da de sa at ingenting ble lagt ut, men de svarte ikke på en eneste melding ang. dette. Så hva gjør man? Kan de gjøre dette? Dette kom jo fra studieveilederen, så ingen vits å kontakte ham. Så hvem tar jeg kontakt med ang. dette?

Åh, trenger bare noen å diskutere dette med, for jeg ble litt fortvilet.

Anonymkode: c05f6...29d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frustrerende! Hvilket studie gjelder dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt direkte med ledelse på skolen. 

Anonymkode: dcb76...9aa

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har startet på et nettstudie på INN (Universitetet i Innlandet). Da jeg søkte, var jeg på utkikk etter et studie som ga meg det jeg trengte for å avansere i jobben min, samtidig som det kunne kombineres med 100% arbeid.