Gå til innhold

Rørsukker / brunt sukker


Latee

Anbefalte innlegg

Har en oppskrift på pai der det står en skal bruke brunt sukker, men fant ikke det i butikken.. Vil det være ok å bruke rørsukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke akkurat det samme, men kan i de fleste sammenhenger brukes om hverandre. Hvis du da ikke bruker sånt hardt, kornete Demerarasukker isteden for brunt sukker - det blir som regel ikke så bra pga den forskjellige konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. mulig å bruke hvitt istedet for brunt sukker da? Og hvor kjøper man egentlig brunt sukker? Finner det ikke noen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. mulig å bruke hvitt istedet for brunt sukker da? Og hvor kjøper man egentlig brunt sukker? Finner det ikke noen steder...

Du finner det i så godt som alle butikker :) Iallefall Mega og Meny vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hmm.. mulig å bruke hvitt istedet for brunt sukker da? Og hvor kjøper man egentlig brunt sukker? Finner det ikke noen steder...

Finner du det ikke??

Tror jeg har sett det "overalt" jeg. Sist på Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke akkurat det samme, men kan i de fleste sammenhenger brukes om hverandre. Hvis du da ikke bruker sånt hardt, kornete Demerarasukker isteden for brunt sukker - det blir som regel ikke så bra pga den forskjellige konsistensen.

Var visst demerarasukker ja... sukk.. :sur: Går an å bruke hvitt sukker da? Blir det stor forskjell? Mye forkjell på smaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst demerarasukker ja... sukk..  :sur: Går an å bruke hvitt sukker da? Blir det stor forskjell? Mye forkjell på smaken?

Ja, det stor forskjell på smaken. Du bør ikke bruke vanlig sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...