Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sett de 6 første episodene nå. 

Øyunn er kjedelig, Fetisha er som ho alltid har vært og jeg synes ho er morsom, men....katt på kjøkkenbenken samtidig som ho lager mat.....ikke innafor (jeg har katt selv, den er ikke på benken samtidig som jeg lager mat). Helle er ok, høygravid (dette er filmet i fjor), litt kjedelig kanskje. Anny Isabella og kjæresten er.....tja.....hva skal man si? God underholdning ihvertfall 😆😆😆 Its sits fast in my purse😆😆 

Ho nye rødhåra vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal si om......aldri hørt om ho før, litt anonym kanskje?🤔 Kanskje noen andre kjenner til ho og kan si noe mer?😊

Emilie VOE og "Maikell" er snork og ekstremt kleine/cringe, alt virker så påtatt og tilgjort🙈🙈🙈🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker hun nye. Frisk pust blant bloggerne og virker mere ekte og down to earth. Jeg håper vi ser mer av henne og livet hennes. 

Jeg liker Emilie og måtte le litt da «Maikæll» ville åpne en pose haribo og hun kommenterte prisen. Jeg kjenner meg igjen. 

Fetisha er slitsom som alltid, Øyunn er snork. 

Anny må slutte med babystemme når hun er med kjæresten. Smertefullt å høre på. De virker veldig forelska men han virker å være mer glad i alkohol. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...