AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Vet ikke om kategorien ble rett. En jeg hadde et hekt på og hadde et seksuelt forhold til for 12 år siden har tatt kontakt igjen. Og det er sykt at jeg kan bli dratt inn i det samme hektet på nytt igjen. Kjenner samme kriblingen og den begjærende enetgien oss i mellom. For 12 år siden vile han ikke ha et forhold med meg men han ville ha sex med meg. Og vi var to personet som var enige om å ha det sånn. Vi var tidligere et fyrverkeri sammen. Vi tente SÅ på hverandre. Skikkelig begjær. Helt til jeg ble mer betatt enn han, helt til jeg ønsket meg noe mer. Da avsluttet vi det vi hadde. Møttes ikke mer. Han gikk hen å giftet seg en tid etter dette hekt-forholdet vårt. Og jeg befant meg plutselig også i et forhold til en som var kjæresten min i 8 år. Anyways. Here we are og jeg kjenner på en spenning ang denne fyren. Minuset er at jeg er i et forhold akkurat nå. Og det forholdet er veldig spesielt, han gidder ikke "gjøre en innsats" så jeg får lite komplimenter, ros og berøring/kjærtegn. (Har ikke hatt sex på flere uker pga jeg trenger mer fra han i hverdagen for å bli tent). Så kommer dette eks-hektet uventet inn fra sidelinjen å gjør meg helt forstyrret. Har ingen plan om å være utro, men føler meg utro siden jeg har svart på meldinger fra hektet. Uten å fortelle det. Jeg hadde blitt skuffet om det var motsatt, helt klart. Hjelp!! Måtte bare få utløp for tankene som dukket opp her. Svar meg gjerne hva dere tenker. Helst bør jeg riste det av meg, for jeg skal ikke befinne meg i et hekt igjen. Hvorfor har han den effekten på meg montro? Anonymkode: 757b1...607 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Han ønsker nok kun å se om han kan få deg på kroken uten å mene noe med det. En kropp å komme inn i. Ikke gå inn i den hektefella igjen, han er nok kun ute etter å teste deg Anonymkode: c28d7...376 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ønsker nok kun å se om han kan få deg på kroken uten å mene noe med det. En kropp å komme inn i. Ikke gå inn i den hektefella igjen, han er nok kun ute etter å teste deg Anonymkode: c28d7...376 Takk. Jeg vet jo dette og akkurat sånn følte jeg det for 12 år siden. Bra at du tok deg tid til å skrive svar. Supert å bli "jordet". Anonymkode: 757b1...607 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Dette føler bare ulykke med seg ts…hold deg langt unna, gjerne bare slett han. Eller enda verre, ikke gi han noe tilbake. Da kan han føle på hvordan det er å bli avvist Anonymkode: cb5b0...30f 9
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Han giftet seg med ei annen? Altså han ville ikke ha deg for engang et forhold? Og du skal gidde å ofre han en tanke. Men lykke til for å starte på nytt å bli brukt som tømmestasjon. Det høres ekstremt gjennomtenkt og lurt ut 🤣. Hva ER det med damer og det her opplegget ? Selvrespekt, bein i nesa og ryggrad på damer må skaffes av opptil flere her inne. Anonymkode: edeb1...5ac 6
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Han giftet seg med ei annen? Altså han ville ikke ha deg for engang et forhold? Og du skal gidde å ofre han en tanke. Men lykke til for å starte på nytt å bli brukt som tømmestasjon. Det høres ekstremt gjennomtenkt og lurt ut 🤣. Hva ER det med damer og det her opplegget ? Selvrespekt, bein i nesa og ryggrad på damer må skaffes av opptil flere her inne. Anonymkode: edeb1...5ac Ts her. Jeg skrev jo at vi var 2 om å ha et "tømmeforhold"😂 helt til jeg ville noe mer. Skal lete etter selvrespekten her nå. Er ferdig med det tullet. Takk for svaret! Anonymkode: 757b1...607 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette føler bare ulykke med seg ts…hold deg langt unna, gjerne bare slett han. Eller enda verre, ikke gi han noe tilbake. Da kan han føle på hvordan det er å bli avvist Anonymkode: cb5b0...30f Ts her. Ja dette fører ikke noe bra med seg. Jeg vet at han ikke er ute etter et forhold, kun for lek og morro. Hektet vet akkurat hva han skal gjøre. Og såklart var jeg med på leken tilbake i tid. Men ikke nå. Lurer bare på hvorfor jeg lar meg friste litt. Håpløst!! Takk for svaret! Anonymkode: 757b1...607 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Du bør jo for din egen del blokkere denne personen asap. Å leke med ilden er aldri smart. Anonymkode: c9d2e...b38 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke om kategorien ble rett. En jeg hadde et hekt på og hadde et seksuelt forhold til for 12 år siden har tatt kontakt igjen. Og det er sykt at jeg kan bli dratt inn i det samme hektet på nytt igjen. Kjenner samme kriblingen og den begjærende enetgien oss i mellom. For 12 år siden vile han ikke ha et forhold med meg men han ville ha sex med meg. Og vi var to personet som var enige om å ha det sånn. Vi var tidligere et fyrverkeri sammen. Vi tente SÅ på hverandre. Skikkelig begjær. Helt til jeg ble mer betatt enn han, helt til jeg ønsket meg noe mer. Da avsluttet vi det vi hadde. Møttes ikke mer. Han gikk hen å giftet seg en tid etter dette hekt-forholdet vårt. Og jeg befant meg plutselig også i et forhold til en som var kjæresten min i 8 år. Anyways. Here we are og jeg kjenner på en spenning ang denne fyren. Minuset er at jeg er i et forhold akkurat nå. Og det forholdet er veldig spesielt, han gidder ikke "gjøre en innsats" så jeg får lite komplimenter, ros og berøring/kjærtegn. (Har ikke hatt sex på flere uker pga jeg trenger mer fra han i hverdagen for å bli tent). Så kommer dette eks-hektet uventet inn fra sidelinjen å gjør meg helt forstyrret. Har ingen plan om å være utro, men føler meg utro siden jeg har svart på meldinger fra hektet. Uten å fortelle det. Jeg hadde blitt skuffet om det var motsatt, helt klart. Hjelp!! Måtte bare få utløp for tankene som dukket opp her. Svar meg gjerne hva dere tenker. Helst bør jeg riste det av meg, for jeg skal ikke befinne meg i et hekt igjen. Hvorfor har han den effekten på meg montro? Anonymkode: 757b1...607 Det er ikke sikkert dere er "fyrverkeri sammen", men at du er forelsket. Det eneste som hjelper mot hekt er å bestemme seg, og fokusere på andre ting. Anonymkode: 857cf...48e 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Kanskje du heller burde finne ut av hvorfor menn som ikke gir deg det du trenger er godt nok for deg? Anonymkode: 99a08...992 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Her har det ikke gått 12 år, men han kommer tilbake og sjekker innom etter noen mnd og år. Vi var også ff, men hadde avtale om å ikke møte andre. Etterpå ønsket han å møte flere og da trakk jeg meg unna. Han har hatt et par forhold innimellom også, men dukker alltid opp igjen. Han spør hvordan jeg har det og om jeg møter andre, men så går det flere uker før jeg får svar. Blir ikke klok på ham. Anonymkode: 83a9f...44a 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kanskje du heller burde finne ut av hvorfor menn som ikke gir deg det du trenger er godt nok for deg? Anonymkode: 99a08...992 Det er fordi hun underbevisst håper at han kan gi fra seg DNA. Anonymkode: 857cf...48e
Fighter83 Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet ikke om kategorien ble rett. En jeg hadde et hekt på og hadde et seksuelt forhold til for 12 år siden har tatt kontakt igjen. Og det er sykt at jeg kan bli dratt inn i det samme hektet på nytt igjen. Kjenner samme kriblingen og den begjærende enetgien oss i mellom. For 12 år siden vile han ikke ha et forhold med meg men han ville ha sex med meg. Og vi var to personet som var enige om å ha det sånn. Vi var tidligere et fyrverkeri sammen. Vi tente SÅ på hverandre. Skikkelig begjær. Helt til jeg ble mer betatt enn han, helt til jeg ønsket meg noe mer. Da avsluttet vi det vi hadde. Møttes ikke mer. Han gikk hen å giftet seg en tid etter dette hekt-forholdet vårt. Og jeg befant meg plutselig også i et forhold til en som var kjæresten min i 8 år. Anyways. Here we are og jeg kjenner på en spenning ang denne fyren. Minuset er at jeg er i et forhold akkurat nå. Og det forholdet er veldig spesielt, han gidder ikke "gjøre en innsats" så jeg får lite komplimenter, ros og berøring/kjærtegn. (Har ikke hatt sex på flere uker pga jeg trenger mer fra han i hverdagen for å bli tent). Så kommer dette eks-hektet uventet inn fra sidelinjen å gjør meg helt forstyrret. Har ingen plan om å være utro, men føler meg utro siden jeg har svart på meldinger fra hektet. Uten å fortelle det. Jeg hadde blitt skuffet om det var motsatt, helt klart. Hjelp!! Måtte bare få utløp for tankene som dukket opp her. Svar meg gjerne hva dere tenker. Helst bør jeg riste det av meg, for jeg skal ikke befinne meg i et hekt igjen. Hvorfor har han den effekten på meg montro? Anonymkode: 757b1...607 Bare å ikke svare! Uansett hva! 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er fordi hun underbevisst håper at han kan gi fra seg DNA. Anonymkode: 857cf...48e Hmm! Ts her. Hva skal jeg med DNA'et hans? Opplys meg gjerne hva du mener. Jeg har passert fertil alder for lenge siden. Er det uvanlig at en voksen dame som meg kan befinne seg i et "hekt"? Men det kan tydeligvis skje. Anonymkode: 757b1...607
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje du heller burde finne ut av hvorfor menn som ikke gir deg det du trenger er godt nok for deg? Anonymkode: 99a08...992 Ts her. Jeg lurer også på det. Det har vært sånn i flere av mine forhold. Jeg er ikke blitt lært opp til å stille krav. - muligens det er arv, miljø og oppvekst som har farget meg. Bare ta til takke med det jeg får. Uten å kommunisere hva jeg trenger. Vil jo ikke mase på den jeg er i et forhold med. Komplimenter og nærhet skal komme av seg selv tenker jeg. Anonymkode: 757b1...607 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Ha for guds skyld litt selvrespekt og blokker det mennesket med en gang. Er det mulig. Han mener du er et enkelt sted å tømme sæden sin, det er alt. Løp i motsatt retning. Anonymkode: 2e969...d6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august 🥴🥴 Hvis han ikke er ute etter et forhold, så blokkér ham. Og slutt å gjøre ting bak ryggen til kjæresten din. Anonymkode: 9ba0d...246 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august Ts her. Takk for svarene. Jeg ser galskapen og jeg avslutter før noe er startet. Grøss!! Anonymkode: 757b1...607 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🥴🥴 Hvis han ikke er ute etter et forhold, så blokkér ham. Og slutt å gjøre ting bak ryggen til kjæresten din. Anonymkode: 9ba0d...246 Ts her. Hektet er ute etter å få tilgang til bare morro uten å forplikte seg, såklart er han det. Jeg lover, skal ikke gjøre ting bak ryggen til kjæresten min. Da må jeg heller gjøre det slutt hvis jeg er ute etter andre. Anonymkode: 757b1...607
AnonymBruker Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ts her. Jeg lurer også på det. Det har vært sånn i flere av mine forhold. Jeg er ikke blitt lært opp til å stille krav. - muligens det er arv, miljø og oppvekst som har farget meg. Bare ta til takke med det jeg får. Uten å kommunisere hva jeg trenger. Vil jo ikke mase på den jeg er i et forhold med. Komplimenter og nærhet skal komme av seg selv tenker jeg. Anonymkode: 757b1...607 Har du lest deg opp på tilknytningsstiler? Der vil du kanskje kunne finne mye svar. Du finner enda mer om det på engelsk, attachment styles. Mest sannsynlig er du av utrygg tilknytning/anxious attachment. Det hjelper mange å komme ut av det når de lærer hva, hvorfor og hvordan reprogrammere seg til trygg tilknytningsstil! Anonymkode: f4425...b15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå