AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Hei! Har en datter som nettopp har fått mensen, jeg har prøvd og driver å lærer henne å bruke bind. Men for ekstra sikkerhet på natt og de første dagene tenkte jeg menstruser med bind i. Men de fra Libresse vi kjøpte var veldig tykke, hun følte de var som bleier. har noen anbefaling med noen som ikke er så tykke? Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Menstruser med bind? Hvordan skal menstrusene funke når oppsugingsflaten er dekket av bind? Anonymkode: 25f4a...102 1 5
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Menstrusene brukes uten bind. De til Cubus er tynne. Anonymkode: cfe70...e61 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menstruser med bind? Hvordan skal menstrusene funke når oppsugingsflaten er dekket av bind? Anonymkode: 25f4a...102 Skal bare være ekstra beskyttelse på natta og på skolen de første dagene. Hun vil ikke gå kun med Mensentruser Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menstrusene brukes uten bind. De til Cubus er tynne. Anonymkode: cfe70...e61 Finner ingen på Cubus sine nettsider Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Da må hun enten bruke truser som sitter godt med bind, eller bruke en mensentruse. Ikke rart det føles som bleie, med bind inni. Du har vel mensen selv og har egne erfaringer, vel?? Anonymkode: c0295...e66 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Jeg bruker alltid tampong og bind samtidig. Er det flere her som gjør det?’jeg bruker ofte vanlig nattbind med stringtruse også, bare klemmer det rundt trusa Anonymkode: 7309a...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal bare være ekstra beskyttelse på natta og på skolen de første dagene. Hun vil ikke gå kun med Mensentruser Anonymkode: aa564...724 Plastlaget i bindet vil gjøre at blodet ikke kan suges opp av menstrusa og blod kan renne ut mellom bindet og kroppen. Anonymkode: 1391e...4cc 1 4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Enig med de som sier bind og menstruse blir litt mye. Men her begynte datteren min på ungdomsskolen denne uke og fikk mensen samtidig. Hennes løsning for det var da bind og menstruse for da slipper hun å ta med seg bind på do ila dager. Bruker jo da bind første del av dagen og så trusen resten. Hun er fornøyd med Lindex sine. For nattebruk hadde jeg nok heller bare brukt nattbind og ikke begge deler. Anonymkode: dedd3...679 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skal bare være ekstra beskyttelse på natta og på skolen de første dagene. Hun vil ikke gå kun med Mensentruser Anonymkode: aa564...724 Men igjen, hvordan tenker du at det fungerer? Det er jo ingen oppsugingsevne nåt bindet blokkerer det. Anonymkode: 25f4a...102 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden https://shop.libresse.no/products/teens-sleepwear-boxer-3-pakning-for-natten?_pos=1&_fid=53b015d75&_ss=c&variant=56123557740710 Anonymkode: 3fe49...f24
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden https://www.lindex.com/no/undertoy/truser/menstruser Anonymkode: 3fe49...f24
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Mensentruse har ingen effekt, og er bare som en vanlig truse, når man har også har bind på. Anonymkode: 3ab1b...adf
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Jeg skal prøve å forklare det litt bedre. Er hennes første mensen i livet. Hun hadde på bind på skolen men ble litt søl i trusa, på natta hadde blod kommet bak i trusen. Hun ønsker å bruke bind. Så for ekstra beskyttelse på natt og på skolen tenkte vi å ha et bind over mensentrusa. Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): https://shop.libresse.no/products/teens-sleepwear-boxer-3-pakning-for-natten?_pos=1&_fid=53b015d75&_ss=c&variant=56123557740710 Anonymkode: 3fe49...f24 Har kjøpt disse, men hu følte de var veldig tykke Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skal prøve å forklare det litt bedre. Er hennes første mensen i livet. Hun hadde på bind på skolen men ble litt søl i trusa, på natta hadde blod kommet bak i trusen. Hun ønsker å bruke bind. Så for ekstra beskyttelse på natt og på skolen tenkte vi å ha et bind over mensentrusa. Anonymkode: aa564...724 Men det har du vel nå slått dra deg? Mensensøl er en del av læringen. Kjøp gode bind med vinger.og bruk vanlige truser. Anonymkode: c0295...e66
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Man bruker enten bind eller menstruse. Velger man bind har jo ikke menstrusen noen funksjon, og da er det vel mer behagelig å bruke en vanlig truse? Anonymkode: 1096f...bda
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Man bruker enten bind eller menstruse. Velger man bind har jo ikke menstrusen noen funksjon, og da er det vel mer behagelig å bruke en vanlig truse? Anonymkode: 1096f...bda Har sakt hu kan bruke bare trusen, men det vil hu ikke. Hu er så stresset hele tiden. Hun har prøvd bind med vinger også. Har kjøpt 6 forskjellige bind og truseinnlegg som hu prøver seg frem med. Anonymkode: aa564...724
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Ville kjøpt nattbind til natt. De er lange fremme og bak. Å gå med mensentruse med bind oppi, blir som å bruke to bind oppå hverandre. Om hun blør mye i starten, så må hun nok bare skifte oftere. Anonymkode: 138d6...e5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå