Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg vil gjøre på min 50 års dag. Feire med familie, venner, venner på jobb ? Alle sammen på en gang, fest eller dagtid. Eller stikke av på tur 🤣

hva gjorde du ? 

Anonymkode: c1e8d...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde ingenting :) Bortsett fra middag og litt kake med ungdommene mine

Anonymkode: a89da...39c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har om et par år, og har tenkt å ha godt gammeldags kalas. Leier et festlokale og inviterer slekt og venner. Så har vi buffet med feks forskjellige gryterett, lasagne eller lapskaus, brød og salat ( har ikke bestemt menyen helt ennå, men i den stilen) . Og kaker senere. Har velkomstdrink og litt diverse drikke på bordene, ellers medbrakt. Leier inn en lokal trubadur som synger og spiller gitar, han er veldig flink og morsom. Mellom sangene forteller han småhistorier og vitser. Jeg gleder meg allerede 😊

Anonymkode: 1bc9e...e64

AnonymBruker
Skrevet

Kun litt mat og kake med nærmeste familie. Ikke veldig opptatt av å feire bursdager.

Anonymkode: 9fbe8...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Hadde stor feiring med både familie, og gode venner fra fritid og jobb. 

Leide lokale, og inviterte til middag og fest.

Anonymkode: f845f...f31

Skrevet

Kaffe og kake med familien. 

AnonymBruker
Skrevet

Kun mine nærmeste på kaffe og kake. Dette var under Corona, så det sa seg selv. Har aldri hatt stort selskap, da det ikke er noe å feire.

Kos deg på dagen din 🥳

Anonymkode: 7c109...31a

AnonymBruker
Skrevet

Feiret under coronaen med antallbegrensninger - delt opp i feiring flere kvelder.

Anonymkode: 8e89a...443

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stakk av med mannen min på ferie til et eksotisk sted. Så feiret jeg med barn og deres kjærester med en bedre middag ute. Jeg hadde ingenting for venner. Det ble bare ikke...

Så jeg tenker jeg feirer 51 og inviterer. Det er mindre press enn 50 :)

Anonymkode: 4848b...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller midt på vinteren, så vi dro til et eksotisk feriested på selve dagen, og inviterte heller til kalas senere på sommeren. Feirer aldri bursdager, så skikkelig gøy å slå på stortromma for en gangs skyld 😊

Anonymkode: 81ee9...538

AnonymBruker
Skrevet

Det ble et fylleslag som varte hele helgen. Var fantastisk, var ca 35 stk. Bor på landet, folk bodde i hus, låve og eldhus.

Anonymkode: da880...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...