Gå til innhold

Hva ville dere tenkt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om et søsken som prøver å sverte et søsken som har hatt det svært rotete hjemme pga depresjon og søskenet går rundt å viser bildene til felles bekjente for å fremstå som et bedre og feilfritt menneske? 
( ingen vet at det er depresjon i bildet) det søskenet har nå blitt sykere psykisk pga at søskenet holder på slik

Anonymkode: 01889...8dc

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe av informasjonen her fremstår litt for subjektiv og ensidig for å kunne gi et godt svar, for eksempel ville jeg først ha trengt litt innsikt i hvorfor søsknet faktisk viser disse bildene til andre.

Anonymkode: e3398...fc4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om et søsken som prøver å sverte et søsken som har hatt det svært rotete hjemme pga depresjon og søskenet går rundt å viser bildene til felles bekjente for å fremstå som et bedre og feilfritt menneske? 
( ingen vet at det er depresjon i bildet) det søskenet har nå blitt sykere psykisk pga at søskenet holder på slik

Ville tenkt at søsteren er psykopat 

Anonymkode: cb26a...24b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe av informasjonen her fremstår litt for subjektiv og ensidig for å kunne gi et godt svar, for eksempel ville jeg først ha trengt litt innsikt i hvorfor søsknet faktisk viser disse bildene til andre.

Det ene søskenet( som det har vært rot) bor hjemme hos gammel forelder.

det er snakk om å svartmale søskenet for å fremstå bedre og feilfri, smisker også og over overhyggelig med felles bekjente mens det andre søskenet er mer «nedpå» som person å ikke så opptatt av fasade.. 

det er kanskje for å klare å lure til seg mer arv i fremtiden… å for å fremstå bedre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen har visst meg bilder fra andres hjem , men jeg tror jeg ville antatt at den som viste bildene var den merkelige personen… Hvis man er bekymret for noen kontakter man fastlegen, man går ikke rundt og viser bilder til andre. Mer kontekst? 

Anonymkode: cf747...24b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville tenkt at søsteren er psykopat 

Hvem av dem? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skrev litt mer info nedenfor 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem av dem? 

Hun som viser bilder av søsteren sitt rot. Hvem gjør det? Utrolig stygt 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem av dem? 

Det at hun i det hele tatt har tatt bilder av rotet til søsteren som er deprimert, er nok til å kunne konkludere med at hun har problemer med mentalisering og empati. Vil tro at hun har gjort det i skjul. Deretter godter hun seg og viser disse bildene videre til andre. Det er klassisk psykopat oppførsel.. Jeg ville holdt meg langt unna en slik person, de er skumle. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

det er snakk om å svartmale søskenet

Tja, hvis det går utover foreldre så kan man kanskje skjønne det.

Anonymkode: 4f57e...131

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det at hun i det hele tatt har tatt bilder av rotet til søsteren som er deprimert, er nok til å kunne konkludere med at hun har problemer med mentalisering og empati. Vil tro at hun har gjort det i skjul. Deretter godter hun seg og viser disse bildene videre til andre. Det er klassisk psykopat oppførsel.. Jeg ville holdt meg langt unna en slik person, de er skumle. 

Ja søskenet fikk vite at det andre søskenet hadde vist bilder rundt… til både felles bekjente og venner..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja søskenet fikk vite at det andre søskenet hadde vist bilder rundt… til både felles bekjente og venner..

Ja det er helt uakseptabel oppførsel. Hvem er du i dette? Råder deg til å holde deg unna denne damen. Ikke del noe sensitivt og skap størst mulig avstand mellom dere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

det er snakk om å svartmale søskenet for å fremstå bedre og feilfri, smisker også og over overhyggelig med felles bekjente mens det andre søskenet er mer «nedpå» som person å ikke så opptatt av fasade.. 

det er kanskje for å klare å lure til seg mer arv i fremtiden… å for å fremstå bedre

Søskenet som bor hjemme hjelper også sitt forelder mer i hverdagen men det andre søskenet prøver å fremstå som det mest hjelpsomme og feilfri søskenet som er opptatt av karriere osv

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søskenet som bor hjemme hjelper også sitt forelder mer i hverdagen men det andre søskenet prøver å fremstå som det mest hjelpsomme og feilfri søskenet som er opptatt av karriere osv

Søsteren har også sagt til søskenet ved uenig at hun kunne gå å ta sitt liv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Søsteren har også sagt til søskenet ved uenig at hun kunne gå å ta sitt liv. 

Okei. Ja jeg reagerer mest på denne bildedelingen. Det var «neste nivå» av stygt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Uansett hva årsaken er, så hadde jeg tenkt at det ikke var greit av en søster å gjøre noe slik. 

Anonymkode: e3661...465

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et sånt søsken. En som baksnakker, ljuger og svartmaler. Jeg har kuttet kontakten med søskenet og lever ellers livet mitt fint. Jeg kommer aldri til å løpe etter for å forklare eller forsvare. Jeg kan bare ta hånd om mine egne ting. Om disse felles beskjente synes det er en kul ting søskenet gjør (altså slader og svartmaler), så vil du ikke ha noe med de folka å gjøre heller. Good riddance.

Anonymkode: 590de...3c1

• Hjerte 1
Skrevet

Da har jeg tegn det er et svik å et soleklart tegn på noen som er i beste fall sosialt dum. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingenting subjektivt her. Bare søk opp depresjon, hvordan det kan bli hjemme, å hvordan depressive responderer på skam. Søskenet er en bit**.

Anonymkode: 86948...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...