AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:35 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:35 Noen andre som sliter med å komme inn på appen Visma. Skolen bruker den og jeg kommer ikke inn. Har prøvd alt, klikker snart… Anonymkode: 9760d...fae
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:55 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:55 Eg sleit med å komme inn, ungdomsskolen brukte det, men barneskolen han gikk på brukte noe annet.. så eg spurte kontaktlæreren hvordan man logga inn, så viste ho det på foreldremøtet. men i mellomtiden om det var noe så sa ho at det var greit at han kunne gi ho en lapp der eg skrev om vi sku bort eller noe, eller sende ho en melding eller noe lignende Anonymkode: 7da83...657
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:12 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:12 Glad vi slapp unna. Da yngste våres gikk i 9 klasse skulle de begynne dette på skolen der ho gikk. Men de sa at det ku gjaldte de fra 8 klasse Så vi fortsatte kun med mld til kontakt lærer ut grunnskolen. Hørte mange sleit med å logge inn osv. Anonymkode: f48ee...132
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:14 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:14 Hos mange har Visma Min Skole blitt erstattet med Flyt Foresatt-appen. Den gamle kan være treig. Har du forsøkt å laste ned den nyeste, Flyt Foresatt? Anonymkode: 679df...9d3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:31 #5 Skrevet tirsdag kl. 20:31 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hos mange har Visma Min Skole blitt erstattet med Flyt Foresatt-appen. Den gamle kan være treig. Har du forsøkt å laste ned den nyeste, Flyt Foresatt? Anonymkode: 679df...9d3 Skal prøve det ut, takk Anonymkode: 9760d...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå