Gå til innhold

Mobbing og første skoledag

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det første skoledag, der foreldre delte stolte bilder av barna i ramme selfies, første skoledag. Med «vi i første klasse» sangen som kan røre en hver. 

I dag kommer det.. 1. klassing får hatkommentarer fordi han gikk med rosa første skoledag. 
En annen artikkel. En skjønn liten gutt på 2 år blir ledd av og pekt på av voksne fordi han har et syndrom som gjør håret hans brusete. 
Vi må rett og slett ned fra krenkebenken, slutte å poste på sosiale medier med bilde av barnet sitt og skrive at barnet sitt ble mobbet grunnet rosa. Dette gjør det jo verre. 
Vi må tilbake til 90 tallet der både barn og voksne tar igjen med samme mynt. 

hadde noen mobbet meg hadde jeg ikke gått hjem å skrevet om det på sosiale medier og satt meg i offer rollen. Jeg hadde tatt igjen gange ti. 

Anonymkode: 5c8ed...3f0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide også å ta igjen så det svidde. Muntlig. Eneste som funker på assholes.

Anonymkode: cd198...362

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hørt eller lest noe slikt jeg.

Anonymkode: 717a9...506

• Nyttig 1
Skrevet

Men han med sekken fikk jo hets på det bildet faren delte? Ikke av elever? Har jeg misforstått det? Jeg mener det er voksne som mobber. Hvis en unge reagerer så har den hørt det fra noen voksne først.  I utgangspunktet så reagerer ikke et barn på 6 år om en gutt bruker rosa. Ronaldo bruker jo å rosa. 

Anonymkode: 5009f...0a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men han med sekken fikk jo hets på det bildet faren delte? Ikke av elever? Har jeg misforstått det? Jeg mener det er voksne som mobber. Hvis en unge reagerer så har den hørt det fra noen voksne først.  I utgangspunktet så reagerer ikke et barn på 6 år om en gutt bruker rosa. Ronaldo bruker jo å rosa. 

Anonymkode: 5009f...0a1

Du har rett, var slik det var. Mange voksne burde ikke hatt tilgang til nett. 
Vi snakker om aldersgrenser for barn, men Gud bedre det er mange godt voksne som burde hatt polvotter på i nærheten av et tastatur 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har rett, var slik det var. Mange voksne burde ikke hatt tilgang til nett. 
Vi snakker om aldersgrenser for barn, men Gud bedre det er mange godt voksne som burde hatt polvotter på i nærheten av et tastatur 

Polvotter er ikke nok (enkelte skriver jo som om de allerede har det...). Håndjern og hendene på ryggen hadde kanskje hjulpet.

Anonymkode: ee26f...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...