AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:06 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:06 Ble henvist til gynekolog for innsetting av spiral, fastlegen sa det ble for trangt. Var hos gynekolog, og han sa at han vil ikke sette inn spiral uten at jeg er i narkose , siden livmorhalsen er veldig trang og det er arrvev etter konisering. Føler det er litt ekstremt å ha en narkose for å sette inn spiral.. Han anbefalte meg heller cerazette, men om jeg ville så skulle jeg få spiral i narkose. Begynner jo å lure på om det kan ha sammenheng med fødselene mine også, har brukt lang tid på åpningsriene og har måtte fått hjelp av drypp begge gangene. Noen erfaringer ? Anonymkode: b7d51...0f0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:09 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:09 Hvis de sier narkose så er det alvorlig trangt, og da VIL DU IKKE VÆRE BEVIST. jeg fikk spiral med meeeeeeeeeeget trang hals, tok paralgin forte rett før på legens anbefaling og likevel gjorde det jævlig vondt. Hun var imponert over at det gikk.. Anonymkode: dc947...5e4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:11 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:11 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble henvist til gynekolog for innsetting av spiral, fastlegen sa det ble for trangt. Var hos gynekolog, og han sa at han vil ikke sette inn spiral uten at jeg er i narkose , siden livmorhalsen er veldig trang og det er arrvev etter konisering. Føler det er litt ekstremt å ha en narkose for å sette inn spiral.. Han anbefalte meg heller cerazette, men om jeg ville så skulle jeg få spiral i narkose. Begynner jo å lure på om det kan ha sammenheng med fødselene mine også, har brukt lang tid på åpningsriene og har måtte fått hjelp av drypp begge gangene. Noen erfaringer ? Anonymkode: b7d51...0f0 Det er en kort narkose med lite narkosemidler så de fleste er oppe og går en times tid etterpå. Go for it. Anonymkode: 40bd6...c0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå